„Meta“ ir „Spotify“ tiria gilesnę muzikos integraciją „Meta“ „Instagram“ programoje. Naujos išvados rodo, kad įmonės išbando funkciją, kuri leistų vartotojams nuolat dalytis muzika, kurios jie klauso per „Instagram“ užrašus.
Naujas funkcijas pirmasis pastebėjo atvirkštinis inžinierius Alessandro Paluzzi, kuris dažnai randa neišleistų funkcijų, kol jos dar tik kuriamos. Tačiau tokios kompanijos kaip „Meta“ ir „Spotify“ nuolat išbando naujas koncepcijas, todėl atradimas nebūtinai reiškia, kad ši funkcija artimiausiu metu bus pristatyta visuomenei.
Ekrano kopijoje, paskelbtoje „Meta’s Threads“, Paluzzi rodo naują parinktį, kuri leistų kam nors „nuolat dalytis“ savo muzika iš „Spotify“, o ne pasirinkti dainą iš „Instagram“ katalogo.
„Galite bet kada sustabdyti bendrinimą“, – taip pat nurodoma pranešime.
Jei jis bus paleistas, papildymas būtų pagrįstas kūrimu, kuris buvo pradėtas šiek tiek daugiau nei prieš metus, kai „Instagram“ pridėjo galimybę bendrinti 30 sekundžių dainų klipus „Notes“. 2022 m. pristatyta „Notes“ leidžia „Instagram“ naudotojams bendrinti savo būseną ar kitus greitus atnaujinimus pranešime, kuris rodomas tiesiai virš „Instagram“ gautųjų. „Notes“ dainų klipų funkcija palaikoma visose pasaulio rinkose, kuriose „Instagram“ turi muzikos licencijavimo teises, pranešė bendrovė pristatymo metu.
Bendradarbiavimas su „Spotify“ galėtų automatizuoti tokio tipo dainų skelbimus, kad „Instagram“ būtų pateikiamas turinys net tada, kai jos vartotojai aktyviai naudojasi kita programa.
Ši funkcija primena socialinių tinklų veiklą, kuri šiuo metu pasiekiama „Spotify“ programoje. Šiandien „Spotify“ leidžia vartotojams „susijungti su Facebook“, kad pamatytų, ką draugai transliuoja atskirame darbalaukio programos skirtuke. „Spotify“ taip pat išbandė bendruomenės funkciją, kuri leistų vartotojams realiu laiku matyti, ką kiti transliuoja mobiliajame telefone, nors tai dar nepaleista.
Nors laikui bėgant „Spotify“ ir toliau pridėjo daugiau socialinių funkcijų, pastaruoju metu komentuodama podcast’us ir turtingesnius vartotojų profilius, bendrovė supranta, kad muzika vis dar dažnai atrandama tam skirtose socialinių tinklų programėlėse, kuriose žmonės sukūrė savo draugų tinklus ir dažniau registruojasi. .
Taip pat buvo ir kitų „Meta-Spotify“ susiejimo požymių. Technologas Chrisas Messina pasakojo „TechCrunch“, kad tam tikru momentu per pastarąsias kelias savaites „Instagram“ į savo programą įtraukė „SpotifyiOS.framework“ komponentą. Jis apskaičiavo, kad tai įvyko maždaug prieš mėnesį, kai buvo išleista Instagram v.338.0 versija.
Anksčiau Messina nurodė kitą funkciją, kuri leistų Instagram vartotojams pridėti muzikos į savo profilį prieš oficialų šios funkcijos pristatymą praėjusią savaitę, bendradarbiaujant su dainininke Sabrina Carpenter. Messina iškėlė teoriją, kad „Instagram“ galiausiai galėtų integruoti pasiūlymą su „Spotify“, kad būtų geriau iššūkis „TikTok“ muzikos atradimui.
„Meta“ ir „Spotify“ nėra svetimas darbas kartu su muzikos funkcijomis. 2021 m. jie susivienijo su muzikinėmis iniciatyvomis, įskaitant mini grotuvą „Facebook“, kuris transliavo „Spotify“ tiesiogiai iš programos. Bendrovės taip pat dabar turi bendrą „Apple“ priešą. Tiek „Spotify“, tiek „Meta“ mano, kad „Apple App Store“ monopolija neleidžia jiems tvarkyti savo mokėjimų programoje ir tvarkyti savo programų platinimo, o ne reikalauja, kad jos dalytųsi savo programėlių pajamomis su „Apple“ mokėdami komisinius už pirkinius programoje. Be to, „Apple“ pridėta privatumo funkcija, vadinama ATT, arba programų stebėjimo skaidrumas, pakenkė „Meta“ skelbimų verslui, o „Apple Music“ yra tiesioginė „Spotify“ konkurentė.
„Spotify“ ir „Meta“ neatsakė į prašymus komentuoti.