Elono Musko „Amerika PAC“ pradeda savo skaitmeninę reklamos kampaniją, palaikydama Donaldo Trumpo kandidatūrą į prezidentus. Pranešimai iki šiol buvo skirti svyruojantiems rinkėjams ir yra ne tik subtilūs.

„Jei nedalyvausi šiuose rinkimuose, Kamala ir pamišėliai laimės“, – sakoma „Google“ „YouTube“ skelbime, kuris buvo parodytas mažiausiai tris milijonus kartų. „Jums įstrigs didesnės išlaidos ir daugiau nelegalų, kurie įsiveržia į mūsų šalį“. Priešingai, Trumpas vaizduojamas kaip „amerikietiškas beprotis“ su buvusio prezidento vaizdo įrašu po liepos mėnesio pasikėsinimo nužudyti, privertusį Muską viešai palaikyti jo kandidatūrą.

„Privalome SUSTABDYTI Kamalą, kol galime“, – rašoma „America PAC“ skelbime „Meta Platforms Inc.“ „Facebook“, kur Musko PAC panaudojo didžiąją dalį savo skaitmeninei reklamai skirtų išlaidų. „Arizonos šeimose buvo UŽTEKAMA radikalių liberalų.

Kitame „Facebook“ skelbime yra balsas su rusišku akcentu: „Susipažinkite su draugu Kamala“, sakoma 30 sekundžių vaizdo įraše. „Pasiruošę atvesti Sovietų Sąjungą į Mičiganą“.

O X, platforma Muskas nusipirko 2022 metais už 44 milijardus dolerių, viename skelbime teigiama, be įrodymų, kad buvusio prezidento politiniai oponentai „bandė atmušti Trumpą iš jūsų balsavimo biuletenio. Jie netgi bandė nutraukti jo kampaniją ir visam laikui jį išvesti.

Pirmieji keli Amerikos PAC pirkimai rodo kampaniją, nukreiptą į lemiamas sritis ir demografinius rodiklius, kurių reikia tiek Trumpui, tiek viceprezidentui Kamalai Harris, kad laimėtų prezidento postą. „America PAC“ buvo tarp 10 geriausių JAV politinių reklamuotojų „Facebook“ savaitę, pasibaigusią rugsėjo 3 d., rodo „Meta“ skelbimų biblioteka.

JAV prezidento rinkimų lenktynėms įžengus į paskutinį sprintą, daugelis Vašingtone ir visoje šalyje ypač daug dėmesio skiria tai, kaip Muskas, turtingiausias pasaulio žmogus, turintis 236,8 milijardo dolerių turtą, naudos savo pinigus ir galią daryti įtaką kampanijai. Šią savaitę Trumpas pažadėjo įkurti darbo grupę, kuri peržiūrėtų federalines išlaidas – tokią idėją rekomendavo Muskas, „Tesla Inc.“ ir „SpaceX“ generalinis direktorius.

Muskas viešai pritarė D. Trumpui liepos 13 d., praėjus kelioms valandoms po pasikėsinimo į respublikonų partijos kandidato gyvybę Pensilvanijoje. Muskas ne tik pažadėjo milijonus dolerių savo sukurtam super-PAC, bet ir surengė Trumpą plataus masto kampanijos renginyje X ir tapo vienu garsiausių jo rėmėjų šį rinkimų ciklą.

Amerikos PAC nedelsdama atsakė į prašymą pakomentuoti.

Muskas neatsakė į elektroninį laišką, kuriame norėjo pakomentuoti savo PAC skaitmeninę kampaniją. Šią savaitę milijardierius citavo save sakydamas, kad „Trumpo pergalė yra būtina“.

„America PAC“ išleido apie 1,4 mln. USD reklamoms „Facebook“ ir „Instagram“ nuo tada, kai užsiregistravo gegužės mėn., rodo „Meta“ išlaidų stebėjimo priemonė. Per septynias dienas, pasibaigusias rugsėjo 3 d., ji išleido daugiau nei 251 000 USD, o didžioji dalis skelbimų buvo Šiaurės Karolinoje, Arizonoje ir Džordžijoje – trijose valstijose, kuriose kai kurios apklausos rodo, kad Harrisas aplenkė Trumpą.

Musko Amerikos PAC pradėjo savo „Facebook“ reklamą liepos mėnesį, daugiausia dėmesio skirdama prezidento Joe Bideno ir Trumpo ekonominiams planams priešpriešinti. Viename „Facebook“ skelbime sakoma, kad Trumpas „išlaisvins vietinių energijos išteklių gamybą, sumažins benzino ir gamtinių dujų kainas, skatins energetinį saugumą ir užtikrins, kad mūsų tauta niekada nebūtų nuo užsienio šalių malonės dėl energijos“.

Po pasikėsinimo nužudyti D. Trumpą, reklama ir toliau keitė savo žinutes, kad Trumpas būtų šlovinamas kaip drąsus, iššaukiantis kovotojas su dabar garsia kumščiu į orą nuotrauka. Tik per pastarąsias dvi savaites reklamos pradėjo tiesiogiai pulti Harris, įskaitant vaizdo įrašus „Facebook“, kuriuose ji juokiasi arba nuvaizduojama kaip radikalė, raginant įsitikinti, kad Trumpo šalininkai turi balsavimo planą.

„America PAC“ „Google“ reklamos kampanija prasidėjo rugpjūtį, o didžioji dalis 281 400 USD, kurią kampanija penktadienio popietę išleido, buvo skirta „YouTube“ vaizdo įrašų reklamai, ypač skirta Džordžijai, Arizonai, Šiaurės Karolinai, Nevadai ir Viskonsinui.

Remiantis „Google“ skelbimų demografiniais rodikliais, „YouTube“ skelbimas „American Badass“ buvo skirtas vyrams nuo 18 iki 34 metų amžiaus Šiaurės Karolinoje. Tas pats skelbimas buvo parodytas Arizonoje daugiau nei 1,5 milijono kartų tai pačiai tikslinei auditorijai.

Musko socialinės žiniasklaidos platforma taip pat buvo naudos gavėja, tačiau mažesnė. Remiantis naujausiu X tinklalapio atskleidimu, politinių veiksmų komiteto išlaidos X iki rugsėjo 4 d. sudarė apie 80 000 USD. Nuo tada, kai Bidenas pasitraukė iš lenktynių, o Harrisas tapo demokratų kandidatu, X skelbimai daugiausia dėmesio skyrė rinkėjų ištraukimui Gruzijoje ir Nevadoje.

„Galite sustabdyti Kamalos chaosą“, – sakoma America PAC reklamoje X. „Suplanuokite šiandien balsuoti ir padėkite prezidentui Trumpui laimėti Gruziją“.

Kitame X skelbime, skirtame Nevados rinkėjams, sakoma: „Kamala juokiasi, kol amerikiečiai kenčia“.

Nors Muskas X turi beveik 200 milijonų sekėjų, iki šiol jo PAC neturi tokio paties palaikymo. Ji turi apie 300 sekėjų „Instagram“ tinkle ir maždaug 1 200 „X. America PAC“ seka tik vieną paskyrą X: „YouTube“ žvaigždė MrBeast.

Rekomenduojama literatūra:
Mūsų naujajame specialiajame leidime Volstryto legenda radikaliai pakeista, pasakojimas apie kriptovaliutų nedorybę, netinkamą naminių paukščių honorarą ir dar daugiau.
Skaitykite istorijas.



Source link

By admin