Pasak jos vadovų, „Medtronic“ taip mėgsta dirbtinį intelektą, kad kiekvienas medicinos prietaisų gamintojo skyrius buvo paprašytas sugalvoti būdus, kaip ši technologija galėtų padidinti produktyvumą arba pagerinti pacientų rezultatus.

Iš viso bendrovės darbuotojai iki šiol surinko daugiau nei 200 idėjų ir kelios iš jų gavo pirmąjį vidinį finansavimą, sako Kenas Washingtonas, „Medtronic“ vyresnysis viceprezidentas ir vyriausiasis technologijų ir inovacijų pareigūnas. Be to, norint sukurti kultūrą, kurioje generatyvus AI taptų pagrindine kiekvieno darbo dalimi, labai svarbu rasti platų idėjų tinklą. Tai nebus tokia sėkminga, jei nedidelė AI ekspertų kišenė būtų įgaliota kurti sprendimus įmonei, sako jis.

„Kasmet paliečiame daugiau nei 74 milijonus pacientų“, – sako Vašingtonas, kalbėjęs per a Fortūna „Brainstorm AI“ virtuali diskusija, surengta bendradarbiaujant su „Accenture“. „Jei atliksite skaičiavimus, kiekvieną dieną po du žmones paliečia ateinančios technologijos.

Tarp generatyvių AI įrankių, kuriuos „Medtronic“ jau suteikė savo darbuotojams, yra „Microsoft 365 Copilot“ ir vidinė „ChatGPT“ versija, pokalbių robotas, žinomas kaip MedtronicGPT. Be tų į darbuotojus orientuotų produktyvumo priemonių, bendrovė pirmenybę teiks AI investicijoms, kurios gali pagerinti pacientų rezultatus, įskaitant AI naudojimą, siekiant pagerinti gebėjimą nuskaityti medicininius skenavimus, kad kolonoskopijos metu būtų aptikti polipai, arba sumažinti klaidingus teigiamus širdies monitorių rezultatus.

„Tai yra rezultatai, gaunami pritaikius AI medicininei procedūrai ir medicinos prietaisui, kuris keičia paciento rezultatus ir pagerina pacientų bei gydytojų gyvenimą“, – sako Vašingtonas. „Ir mes tik pradedame“.

„Accenture“ apskaičiavo, kad 90 % įmonių tiria generatyvias dirbtinio intelekto ar AI galimybes, tačiau mažiau nei trečdalis šių įmonių kuria tinkamus gebėjimus, kad galėtų pasiruošti sėkmei, pvz., kuria AI kompetencijos centrą arba sistemingai plėtoja naudojimo atvejus. kaip Medtronic. Ir mažiau nei 20 % įmonių artėja prie tikslinės vertės, kurią tikisi pasiekti iš savo AI investicijų, teigia Muqsitas Ashrafas, „Accenture“ grupės strategijos vadovas, taip pat kalbėjęs virtualiame renginyje.

„Paprastas požiūris buvo labiau plaktukas, ieškant vinies“, – sako Ashrafas. „Ką AI gali padaryti už mane? Ir tada pasirenkamas skirtingų naudojimo atvejų rinkinys.

Kalifornijoje valstijos vyriausybė naudoja dirbtinį intelektą, kad pagerintų savo darbuotojų darbo eigą ir pagerintų gyvenimą beveik 40 milijonų valstijos gyventojų. Kai kurie pavyzdžiai yra DI turintis pokalbių robotas, skirtas motorinių transporto priemonių departamento užklausoms rūšiuoti, ir programa, sukurta kartu su Kalifornijos universitetu San Diege, skirta mokyti dirbtinį intelektą aptikti dūmus ir padėti išvengti miškų gaisrų.

„Bet kokia technologija, į kurią žiūrime, turėtų būti vertinama ne tik finansiškai, bet ir žmogiškoji (investicijų grąža) ir tai, ką darome politikos srityje“, – sako Liana Bailey-Crimmins, Kalifornijos valstijos vadovė. informacijos pareigūnas ir Kalifornijos technologijų departamento direktorius, kuris taip pat dalyvavo diskusijoje.

Bailey-Crimmins teigia, kad Kalifornija taip pat apėmė daugybę dirbtinio intelekto pardavėjų rinkoje, prašydama įmonių pasiūlyti valstybei sprendimus, įskaitant eismo kliūčių šalinimą, klimato kaitos problemą arba geresnių sprendimų priėmimą, kada atlikti statybos projektus.

Bailey-Crimmins teigia esanti atvira visoms technologijoms, kurios padeda išspręsti problemas, ir teigė, kad tradicinės AI formos ir kitos naujos technologijos galėtų geriau tikti kai kurioms valstybės problemoms spręsti. „Galbūt Gen AI nėra sprendimas“, – sako ji.

Brazilijoje įsikūrusi „Natura & Co“, gaminanti asmens priežiūros ir grožio produktus, suskirstė dirbtinio intelekto atvejus į du atskirus kibirus. Yra kasdienis AI, kuris yra susijęs su darbuotojų produktyvumu. Ir tada yra „pakeiskite žaidimo AI“, kuri yra apie didesnį vaizdą, kuris daro įtaką gamybai, klientams ir aplinkai, sako vyriausioji informacijos pareigūnė Renata Marques.

Marquesas jaudulį apie generatyvųjį AI lygina su ledkalniu. Pačioje vietoje yra technologija, tačiau po vandeniu įmonės turi išsiaiškinti tinkamą duomenų naudojimą, inžineriją, valdymą ir strategiją.

„Mūsų darbas yra pakviesti žmones, kurie nesupranta viso sudėtingumo ir matmenų, ir dirbti kartu“, – sako Marquesas.

„Natura“ taip pat labai daug dėmesio skiria investicijoms į AI technologijas, tikslams, kuriuos įmonė tikisi pasiekti, ir rezultatams, kuriuos ji nori pasiekti. „Be verslo rezultatų tai tik laboratorija“, – sako Marquesas. „Ir mes nesame laboratorija“.

AI technologijoms toliau tobulėjant, „Accenture“ teigia, kad įmonės neturėtų pamiršti, kad technologijų sąnaudos sudaro tik apie 30 % AI išlaidų. Likę 70 % yra skirti mokymams, samdymui ir pokyčių valdymui, būtiniems naujiems AI panaudojimams palaikyti.

Pavyzdžiui, „Medtronic“ daug energijos skyrė švietimo kampanijai viduje, siekdama mokyti darbuotojus apie tai, kas įmanoma naudojant AI technologijas, o kas ne. Vašingtonas teigia, kad su AI ažiotažu, labai svarbu, kad būtų „aišku, kas iš tikrųjų yra ši technologija ir ką ji reiškia jūsų verslui“.

„Tai ne tik apie technologijas, bet ir apie transformaciją“, – sako „Accenture“ Ashrafas. „Vertė atrakinama, kai iš naujo įsivaizduojate arba išradinėjate funkcijas, procesus ar darbo būdus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -