Trečiąjį ketvirtį „Netflix Inc.“ pasiekė puikių rezultatų – pritraukė daugiau nei 5 milijonus naujų abonentų ir viršijo Wall Street prognozes pagal visus pagrindinius finansinius rodiklius. Nepaisant iššūkių, sukeltų praėjusių metų streikų Holivude, srautinio perdavimo paslaugos pajamos išaugo 15% ir iš viso sudarė 9,83 mlrd. USD, o pajamos siekė 5,40 USD už akciją. Analitikai tikėjosi, kad prenumeratorių prisidės tik 4,52 mln.

Reaguodama į teigiamas naujienas, „Netflix“ akcijos pabrango 6,3% iki 730,64 USD išankstinėje prekyboje. Nuo 2022 m. gegužės mėn., kai bendrovė susidūrė su dideliu augimo sulėtėjimu, kuris sukėlė nerimą investuotojams, akcijos pastebimai atgijo. Pastaruoju metu abonentų skaičiaus padidėjimą lėmė tokios priemonės kaip slaptažodžių dalijimosi mažinimas ir mažesnės kainos prenumeratos su reklama paleidimas, todėl bendras abonentų skaičius pasiekė 282,7 mln.

Neseniai vykusiame pokalbyje dėl pajamų, vienas iš generalinių direktorių Tedas Sarandosas išreiškė pasitikėjimą bendrovės kryptimi ir pareiškė: „Mes jaučiamės labai gerai dėl verslo. Turėjome planą vėl paspartinti augimą ir tą planą įgyvendinome.

Tačiau kai kurie analitikai tebėra atsargūs, manydami, kad augimas, kurį paskatino susidoroti su slaptažodžių dalijimusi, gali būti trumpalaikis. Taip pat buvo pareikštas susirūpinimas dėl bendrovės gebėjimo gauti didelių pajamų iš savo reklamos iniciatyvų ir vaizdo žaidimų, todėl kai kurie Volstryto atstovai spėlioja, kad „Netflix“ akcijos gali būti pervertintos. Analitikas Dave’as Hegeris iš Edward Jones pažymėjo: „Atrodo, kad prenumeratorių augimas lėtėja“.

Nepaisant šių nuogąstavimų, „Netflix“ veikla ir toliau daro įspūdį, o jos vadovybė patikino investuotojus, kad laikui bėgant slaptažodžių dalijimosi susidorojimo pranašumai taps ryškesni. Bendrovė prognozuoja, kad kitais metais pardavimai padidės nuo 11% iki 13%, o dėl naujų prenumeratų ir kainų padidėjimo ji gali pasiekti 44 mlrd. Nuo penktadienio „Netflix“ padidins kainas Ispanijoje ir Italijoje, o vėliau šį ketvirtį planuoja palaipsniui atsisakyti vieno iš pigesnių planų Brazilijoje.

Dauguma naujų „Netflix“ abonentų atvyko iš Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regionų, taip pat Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono. Ir atvirkščiai, pirmą kartą nuo 2023 m. pradžios bendrovė pastebėjo abonentų skaičiaus mažėjimą Lotynų Amerikoje. Žvelgiant į ateitį, „Netflix“ tikisi, kad naujų abonentų skaičius ketvirtąjį ketvirtį viršys trečiąjį ketvirtį pridėtų abonentų skaičių.

Nors „Netflix“ pripažįsta, kad jos reklamos verslas vystosi lėčiau nei tikėtasi, vadovybė turi ambicingų ateinančių metų planų. Bendrovė kuria savo reklamos technologiją ir kuria partnerystes, siekdama integruoti savo skelbimais palaikomą paslaugą su kitomis srautinio perdavimo platformomis. Generalinis direktorius Gregas Petersas nurodė, kad kitais metais reklamos pajamos padvigubės.

Siekdama sustiprinti savo reklamos pasiūlą, „Netflix“ taip pat investuoja į tiesioginį programavimą. Artimiausi renginiai apima tiesiogines bokso rungtynes ​​kitą mėnesį ir dvejas Nacionalinės futbolo lygos rungtynes ​​Kalėdų dieną, o nuo kitų metų planuojama pradėti kassavaitinius tiesioginius imtynių renginius.

Nepaisant vėluojančių programavimo dėl darbo ginčų Holivude, „Netflix“ vis dar sugebėjo išleisti sėkmingas laidas, įskaitant „Tobula pora“, naują Emily sezoną Paryžiuje ir dokumentinį serialą apie liūdnai pagarsėjusius brolius Menendezus, kurį prodiusavo Ryanas Murphy. Bendrovė optimistiškai vertina savo ketvirtojo ketvirčio seriją, į kurią įeina taip lauktas „Squid Game“ – aukščiausiai įvertintos serijos – sugrįžimas.

Žvelgdamas į tolimesnę ateitį, Sarandos dalijosi jauduliu dėl būsimo 2025 m. turinio, kuriame bus rodomi nauji „Trečiadienio“ ir „Stranger Things“ sezonai, taip pat trečioji „Knives Out“ dalis.

Nors „Netflix“ išlaidos reklamai ir naujam turiniui gali laikinai paveikti jos pelningumą, bendrovės grynosios pajamos per pastaruosius penkerius metus išaugo keturis kartus. Tačiau vadovybė tikisi, kad kitais metais veiklos marža padidės tik šiek tiek iki 28%, palyginti su praėjusių metų prognozėmis.

„Siekiame rasti pusiausvyrą tarp trumpalaikio maržos augimo ir esminių investicijų į mūsų verslą“, – teigė bendrovė. „Manome, kad vis dar yra didelis potencialas pagerinti mūsų maržas ilgalaikėje perspektyvoje.

Taip pat skaitykite: „Netflix“ investuotojai laukia pirmojo ketvirčio rezultatų su dideliais lūkesčiais



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -