Buvęs „Abercrombie & Fitch Co“ generalinis direktorius Mike’as Jeffriesas antradienį buvo suimtas Floridoje, apkaltintas prekyba seksu ir naudojimusi savo ešeriu ant mados drabužių, kad priverstų vyrus užsiimti seksu, kad gautų galimybę tapti šio prekės ženklo modeliu.
Remiantis kaltinimu, Jeffriesas, jo partneris Matthew Smithas ir jų darbuotojas Jamesas Jacobsonas tariamai vadovavo tarptautiniam sekso prekybos ir prostitucijos tinklui nuo 2008 iki 2015 m., ty laikotarpiu, kuris iš esmės sutapo su Jeffrieso generalinio direktoriaus pareigomis 1992–2014 m.
Jeffriesas buvo pašalintas iš bendrovės beveik prieš dešimtmetį, tačiau naujausi kaltinimai primena sekso atspalvio skandalus, apėmusius jo kadenciją, ir vadovavimo stilių, kuris beveik paskandino „Abercrombie & Fitch“.
Abercrombie istorija siekia 1892 m., kai ji specializuojasi drabužių ir krepšių gamyboje keliautojams ir lauko entuziastams.. Tačiau kai Jeffries 1992 m. perėmė vairą, jis pradėjo paversti Abercrombie pirmaujančia 1990-ųjų ir ankstyvųjų metų paauglių prekybininke, pakeisdamas jos prekės ženklą logotipais puoštais drabužiais ir hiperseksualizuotu preppy etosu. Bendrovė išleido katalogus, kuriuose, pasak kai kurių kritikų, tuo metu buvo kalbama apie švelnią pornografiją, ir prie parduotuvių įėjimų įdarbino pusnuogius pamėgtus jaunus vyrus.. Jeffries taip pat sulaukė didžiulės sėkmės 2000 m. pristatydamas banglentininkų šalia esantį Hollister prekės ženklą.
Ilgainiui kai kurie antakius keliantys Jeffries elgesiai iškilo į paviršių. 2010-ųjų pradžioje naujienų pranešimuose apie jo perteklius buvo įtrauktas abejotinas įmonės lėšų panaudojimas kelionėms, didelis jo sutuoktinės vaidmuo valdant verslą, vadovas su išsamiomis instrukcijomis, kaip į jį turėtų kreiptis įmonės lėktuvo darbuotojai ir kaip tie darbuotojai turėtų apsirengti.
Jeffriesas taip pat demonstravo autokratinį potraukį kaip lyderis ir paniekino žmones, kurie, jo manymu, yra žemiau savęs: jis liūdnai pasakė, kad „Abercrombie & Fitch“ yra skirti tik „šauniems“ žmonėms. Toks „iš viršaus į apačią“ valdymo metodas veikė gerai… kol ne.
Iki 2010-ųjų jo požiūris į „mano keliu arba greitkelį“ reiškė, kad įmonei trūko svarbių kultūrinių pokyčių ir ji atsiliko nuo savo vartotojų, kurie vis mažiau domėjosi įmonės logotipais ir išskirtinumu. O 2014 m. pabaigoje Jeffries buvo išleistas po 11 ketvirčių iš eilės mažėjančių pardavimų tose pačiose parduotuvėse ir nepamatuojamos žalos prekės ženklui.
Kai Abercrombie ėmėsi persitvarkyti po Jeffries pasitraukimo, bendrovei daugiau nei dvejus metus vadovavo „pirmininko biuras“, kurį sudarė aukščiausio lygio vadovai, įskaitant Franą Horowitzą, kuris 2017 m. tapo bendrovės generaliniu direktoriumi.
Horowitzui buvo pavesta vadovauti sukrėstam ir demoralizuotam personalui. Ji taip pat atliko sudėtingą darbą, siekdama aiškiau apibrėžti „Abercrombie“ ir „Hollister“ prekių ženklus, kurie iki Jeffries valdymo pabaigos tapo beveik sukeičiami. Horowitz sukūrė didžiulį elektroninės prekybos verslą, kuris dabar sudaro 50% įmonės pardavimų. Ir iki 2022 m., po mažmeninės prekybos skaistykloje praleistų metų, „Abercrombie & Fitch Co.“ pajamos pagaliau pasiekė 2014 m. lygį. Per pastarąjį dešimtmetį jos akcijos išaugo šešis kartus, o pernai ir metinės pajamos siekia 5 mlrd.
Visai neseniai Horowitz pradėjo naujas iniciatyvas, tokias kaip aktyvių drabužių linija prieš kelerius metus ir vestuvių verslas šiais metais. Tuo tarpu praėjusį ketvirtį pardavimams išaugus 21%, A&F sugrįžimo istorija neabejotinai tebėra stipri dėl visų Jeffrieso sukeltų dramų ir problemų.