Yuka yra populiari sveikatos programa, leidžianti vartotojams nuskaityti maisto produktų brūkšninius kodus, kad greitai pamatytų sveikatos reitingą pagal priedus, cukrų, sočiuosius riebalus ir skaidulas. Jis taip pat nuskaito kosmetikos gaminius, išryškindamas visas kenksmingas medžiagas, tokias kaip endokrininę sistemą ardančios medžiagos, kancerogenai, alergenai ir dirgikliai. Tada Yuka rekomenduoja sveikesnius pasirinkimus, padedančius vartotojams priimti labiau išsilavinusius ir apgalvotus sprendimus.
Nuo tada, kai buvo pristatyta Prancūzijoje 2017 m., „Yuka“ atskleidė didelių problemų su didelėmis korporacijomis dėl kenksmingų ingredientų, kurių daugelis klientų nežino, kad jie vartoja. Pavyzdžiui, Prancūzijos prekybos centrų tinklas „Intermarché“ dėl vartotojų ir „Yuka“ vartotojų spaudimo pakeitė 900 receptų ir pašalino 140 priedų.
Dabar bendrovė plečia savo misiją pristatydama naują funkciją, kuri suteikia vartotojams tiesioginį būdą susisiekti su prekių ženklais naudojant šiuos probleminius ingredientus.
Šiandien pristatytas naujas mygtukas „Paskambinti prekės ženklui“ leidžia vartotojams tiesiogiai mesti iššūkius įmonėms. Kai vartotojas nuskaito gaminį, kuris pasirodo pažymėtas raudona Yuka etikete, nurodančia sveikatos problemas, jie pamatys galimybę išsiųsti gaminio gamintoją el. paštu ir paskatins permąstyti kenksmingų priedų naudojimą. „Yuka“ pateikia numatytąjį pranešimą, tačiau leidžia vartotojams jį pritaikyti, jei nori.
Be to, vartotojai turi galimybę paskelbti įrašą X, kad viešai pasisakytų už pokyčius. Bendrovė stengiasi pridėti palaikymą kitoms socialinės žiniasklaidos platformoms, tokioms kaip „Instagram“ ir kt.
El. laiškai ir įrašai socialiniuose tinkluose dažnai neturi įtakos, kai dalyvauja tik keli žmonės, tačiau Yuka mano, kad ši funkcija gali paskatinti tūkstančius ar net milijonus vartotojų pasisakyti už sveikesnius produktus. Maisto pramonės asociacijos (FMI) ir NielsenIQ atliktas tyrimas parodė, kad 72 % dalyvių pirmenybę teikia skaidriai informacijai apie produktą ir ženklinimui, rinkdamiesi, kuriuos maisto prekės ženklus remti.
Ši savybė gali būti ypač naudinga amerikiečiams, kur maisto reglamentai yra ne tokie griežti nei Europoje.
Naujasis įrankis pasiekiamas tik aukščiausios klasės vartotojams Prancūzijoje ir JAV. Narystė svyruoja nuo 10 USD iki 50 USD per metus ir siūlo tokias funkcijas kaip režimas neprisijungus, neribota istorija ir kt. Per ateinančius mėnesius jis bus pristatytas ir kitose šalyse.
„Yuka“ galima atsisiųsti iš „App Store“ ir „Google Play Store“. Programa gali pasigirti 1 milijonu mokamų vartotojų, iš kurių 700 000 yra JAV. Iš viso ji turi daugiau nei 60 milijonų vartotojų visame pasaulyje.