Pietų Azijos mados paklausa auga visame pasaulyje, nes vis daugiau pietų azijiečių migruoja ir įsikuria naujose rinkose, o vėliau perka etninius drabužius vietiniams festivaliams ir vestuvėms.

Tačiau šiandien nedaugelis internetinių platformų parduoda platų drabužių ir avalynės katalogą iš vietinių Pietų Indijos pardavėjų į pasaulines rinkas. Tie, kurie dažnai turi ribotą dizaino pasirinkimą ir dažniausiai yra orientuoti į tam tikrą amžiaus grupę ar lytį.

Arifas Iqbalas bando išspręsti šią problemą su Lahore įsikūrusia internetine rinka, pavadinta „Laam“, kuri ką tik gavo 5,5 mln.

Iqbalas daugiau nei dešimtmetį praleido JAV įvairiose technologijų įmonėse, įskaitant „Meta“, „Pinterest“, „Microsoft“ ir „eBay“. Gyvendamas Sietle ir San Francisko įlankos rajone, Iqbal išliko susijęs su pakistaniečių ir indėnų bendruomenėmis. Jis išsiaiškino, kad nors yra vietų pavalgyti Pietų Azijos virtuvės patiekalų ir žaisti kriketą – sporto šaką, kurią indai ir pakistaniečiai mėgsta žaisti ir apie kurią kalba, etninė mada nebuvo prieinama visose jo gyvenamose vietose. Namuose jis pastebėjo, kad nors technologijos pažengė gana anksti, madą daugiausia lėmė technologijos, o pardavėjai pasitikėjo tradiciniais būdais, norėdami nustatyti paklausą ir patenkinti tiekimą.

Pasaulį užklupus pirmajai Covid pandemijos bangai, Iqbalas grįžo į Pakistaną. Šis žingsnis tapo užmaskuota palaima, suteikusiam postūmį Pietų Azijos gyventojams užsienyje lengviau įsigyti madų. Jis įkūrė „Laam“ 2021 m. sausio mėn., pasamdęs savo buvusį „Microsoft“ kolegą Ahmedą Muneebą sukurti produktą vartotojams ir pardavėjams, o jaunesnįjį brolį Amirą Iqbalą, kuris anksčiau dirbo su vietiniais drabužių pardavėjais ir prekių ženklais, kad sukurtų tiekimo grandinę. Mados entuziastas Saharas Arifas prisijungė kaip ketvirtasis įkūrėjas.

„Kai pradėjome veiklą, Pakistane mažai pardavėjų užsiėmė internetu. Tačiau šiandien didžiąją dalį jų pardavimų sudaro jų buvimas internete. Matėme, kad pardavėjai per šią kelionę išaugo nuo dviejų ar trijų iki 200–300 žmonių“, – išskirtiniame interviu „TechCrunch“ sakė Iqbalas.

Arif iqbal, „Laam“ įkūrėjas ir generalinis direktoriusVaizdo kreditai:Laam

Šiuo metu Laam siūlo daugiau nei 100 000 prekių katalogą, įskaitant kasdienius, etninius ir oficialius drabužius, avalynę ir aksesuarus vyrams, moterims ir vaikams, iš beveik 1 200 pardavėjų, kurių visi yra Pakistane. Startuolio pardavimai apima daugiau nei 100 šalių, o JAV, Kanada, JK ir Viduriniai Rytai yra penkios didžiausios rinkos pagal pajamas. Pakistanas vis dar turi daugiausiai pirkėjų – daugiau nei 300 000 iš viso startuolio pusės milijono – tačiau pagal pajamas nė iš tolo neprilygsta didžiausioms Laam pasaulio rinkoms.

Paleistis naudoja duomenų ir mašininio mokymosi derinį, kad suasmenintų vartotojus. Ji įdiegė mašininio mokymosi algoritmus, kad išgautų tokią informaciją kaip produkto aprašymas, turimas kiekis, audinys ir dydis. Paleidžiant taip pat yra pokalbių robotas ir paieškos funkcija, naudojant struktūrinius duomenis, kad būtų lengviau aptikti.

Pardavėjams „Laam“ teikia logistikos, tiekimo grandinės infrastruktūrą ir sandėliavimo paslaugas kartu su savo technologijomis, kurios padeda suprasti, kokių atsargų jiems reikia, kiek reikia apskaičiuotų atsargų ir koks produktas bus pristatytas „Express“ pristatymui.

„Iqbal“ pasakė „TechCrunch“, kad pardavėjai gali naudoti jos programą, kad prisijungtų prie internetinės rinkos be jokio žmogaus sąveikos. Startuolis teikia paslaugas, įskaitant fizines ir dirbtinio intelekto fotosesijas gaminiams, kurie yra paruošti parduoti, brūkšninius kodus, kad produktai būtų paruošti išsiųsti, ir programėlės mygtuką, kad užsakytumėte transporto priemonę, kuri pervežtų prekes iš jų sandėlio ar gamyklos į Laamo sandėlį. .

Startuolis taip pat siūlo pritaikyti aukščiausios klasės oficialiems drabužiams. Tokiu atveju jis pateikia nurodymus klientams įkelti savo reikalavimus ir tiesiogiai siunčia duomenis pardavėjui. Paleidimas taip pat turi papildomą patikrinimo procesą, siekiant užtikrinti, kad produktas atitiktų kliento prieš išsiuntimą pateiktas specifikacijas.

Kartu su savo rinka vartotojams, Laam pardavėjams siūlo infrastruktūrą kaip platformą „Octane“, kad padėtų vietos įmonėms įsitvirtinti internete ir plėstis visame pasaulyje. Šiuo metu platforma aptarnauja daugiau nei 50 įmonių, kurios taip pat parduoda produktus per „Laam“ internetinę prekyvietę.

„Laam“ turi tam tikrą konkurenciją Pakistane, nes „SanaullaStore“, „Bagallery“ ir „Clicky“ yra tarp besiformuojančių vietinių internetinių prekyviečių ir platformų šalyje. Mažmeninės prekybos prekės ženklai, tokie kaip ETHNC ir Sapphire, parduoda savo produktus savo internetinėse svetainėse. Panašiai kai kurie D2C žaidėjai pradėjo naudotis „Spotify“ šalyje norėdami dalyvauti internete, o Temu į Pakistaną atvyko rugsėjį, o „Alibaba“ priklausantis Daraz taip pat dalyvauja lenktynėse.

Nepaisant to, Iqbal tvirtino, kad Laam turi unikalų pasiūlymą parduoti skirtingus prekių iš skirtingų prekių ženklų Pakistane ir visame pasaulyje.

„Laam“ 5,5 mln. USD pradiniame etape taip pat dalyvavo „Graph Ventures“, „Mentors Fund“ ir „Oracle“, „Microsoft“, „Google“ ir „Salesforce“ technologijų vadovai. Finansavimu siekiama išplėsti Laamo pėdsaką ir pritraukti pardavėjų už Pakistano ribų – iš kitų Pietų Azijos regionų. Startuolis taip pat planuoja įsitvirtinti svarbiose rinkose už Pakistano ribų. Iqbalas sakė, kad Laamas steigia savo biurą JAE, kad pradėtų savo plėtrą, o vėliau ketina įkurti JAV atstovybę.

„Laam“ finansavimas skiriamas nuolat lėtėjant bendrai Pakistano startuolių ekosistemai. Remiantis „Tracxn“ duomenimis, pasidalintais su „TechCrunch“, Pakistano pradedančiųjų įmonių finansavimas sumažėjo 65% per metus iki 12,3 mln. Finansavimo raundų skaičius šalyje taip pat sumažėjo iki 7 nuo 16.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -