PG keičia tai, kaip mes apsipirkinėjame internete, todėl mūsų patirtis tampa labiau suasmeninta. „Smart Assistant“ rekomenduoja produktus, derasi dėl sandorių ir netgi tvarko klientų aptarnavimą. Dideli mažmenininkai ir mažesnės įmonės naudoja AI, kad pagerintų paiešką, tiekimo grandines ir kasa.
Jei AI kompanijos (ir jų investuotojai) turės kelią, apsipirkimas netrukus bus sutelktas į pokalbį su padėjėju, o verslas automatizuoja viską užkulisiuose.
Dubajuje įsikūręs Qeen.AI (stilizuotas kaip Qeen.ai) stengiasi, kad tai taptų realybe Viduriniuose Rytuose ir už jos ribų. „Startup“ surinko 10 milijonų dolerių savo platformai išplėsti, kuri teikia autonominius AI agentus elektroninės komercijos verslui.
„Prosus Ventures“, pagrindinis elektroninės komercijos investuotojas, vadovavo sėklų raundui, kuris yra ne tik vienas didžiausių Vidurinių Rytų AI pramonėje, bet ir MENA. VC mano, kad „Qeen.AI“ yra gerai pasirengusi suteikti prekybininkams AI skatinamą automatizavimą, nes AI agentai perteikia internetines prekyvietes.
Įkūrėjai Morteza Ibrahimi (generalinis direktorius), Ahmadas Khwliehas (CTO) ir Dina Alsamhan (CBO) pradėjo „Qeen“ po daugelio metų dirbo AI „Google“ ir „Deepmind“.
„Ibrahimi“ interviu „TechCrunch“ teigė, kad iš dalies jie prižiūrėjo elektroninę komerciją: visi trys per „Google“ skelbimus dirbo įvairiuose vaidmenyse savo metu su paieškos milžine. Jie ir pamatė, kaip kiti alumai pastatė kitus alumus. Labai sėkmingas elektroninės komercijos verslas. Be jų AI kompetencijos, trijulė žinojo, kaip atlikti skelbimus, ir išskirtinai optimizuoti SEO ir manė, kad tai gali būti stiprus derinys.
„Google“ ir „Deepmind“ fonas
El. Komercija nuolat auga daugelį metų, tačiau, be tam tikrų smaigalių (ypač atostogų laikotarpiais) Praėjusio ketvirčio JAV surašymo biure).
Qeen tezė yra ta, kad tai gali augti, jei el. Prekybos procesai būtų vykdomi geriau. Jie tikėjo, kad sėkmė elektroninėje komercijoje turėtų būti susiję su puikiais produktais ir efektyvumu-ne tik tai, kas gali geriausiai žaisti skelbimų sistemą. Ši įžvalga paskatino juos sukurti platformą, kuri padėtų elektroninės komercijos pardavėjams augti, nesitikėdami skelbimų kaip pagrindinio vairuotojo.
Pasaulinė elektroninės komercijos rinka greitai plečiasi, todėl lemia besikeičiantis vartotojų elgesys, skaitmeniniai mokėjimai ir geresnė logistika. Tikimasi, kad MENA rinkoje iki 2025 m. Rinka pasieks 50 milijardų dolerių, o Saudo Arabija ir JAE pirmaus augimą.
Qeen.ai įsitraukia į šį bumą kurdama AI varomus rinkodaros agentus, skirtus elektroninės prekybos įmonėms visoje MENA. Šie visiškai automatizuoti agentai tvarko turinio kūrimą, rinkodarą ir pokalbių pardavimą, leisdami mažiems ir vidutiniams prekybininkams konkuruoti nepasikliaujant brangiomis agentūromis ar giliai skelbimų žiniomis.
Skirtingai nuo tradicinių sprendimų, „Qeen“ AI nuolat mokosi iš vartotojų sąveikos naudodamas savo patentuotą RL-UI technologiją, realiuoju laiku tobulinant rinkodaros strategijas, kad būtų geresnių rezultatų.
Nuo „Google“ skelbimų iki AI varomosios elektroninės komercijos
Nors AI maitinami pardavimo ir klientų aptarnavimo priemonės dažnai kovoja su aukštu kumštelio procentu, nes verslas dažnai keičia platformas, „Qeen.ai“ teigia, kad didesnis išlaikymas elektroninėje komercijoje ir rinkodaroje. „Ibrahimi“ tai priskiria tai, kaip giliai QEEN AI agentai integruoja į prekybininkų darbo eigą, todėl jie tampa pagrindine kasdienių operacijų dalimi, o ne keičiamu įrankiu.
Pagrindinės funkcijos vairavimo įsitraukimas yra dinaminis teksto suasmeninimas, kuris koreguoja turinį pagal vartotojo elgesį ir įrenginio tipą. Pvz., „IPhone“ vartotojas gali pamatyti produkto informaciją „Bullet“ taškuose, kad būtų galima greitai skaityti, o nešiojamojo kompiuterio vartotojas gauna išsamią pastraipą.
Nuo tada, kai 2024 m. Įsteigė dinaminį turinio agentą, „Qeen.ai“ aptarnavo daugiau nei 15 milijonų vartotojų, sukūrė 1 milijoną SKU aprašymų ir padėjo prekybininkams padidinti pardavimus 30%, praneša bendrovė.
„Mes dirbome su klientu, norėdami optimizuoti jo turinį ir SEO. Panaudoję mūsų AI papildinius, jų paieškos apimtis padidėjo 40%, o jų „Google“ reitingas pagerėjo nuo 22 iki 18 – visi su „Zero“ rankinėmis pastangomis. Visas procesas buvo visiškai autonominis “, – sakė Ibrahimi, suteikdamas dar vieną atvejį, kai spindėjo Qeen AI galimybės.
„QeEn“ naudoja prenumeratos kainų nustatymo modelį ir apima vertę pagrįstą kainą, augančią AI paslaugų tendenciją. Šiuo metu „Qeen“ uždirba pajamas per du prenumeratos modelius: turinio automatizavimą, kai įmonės moka už aktyvų SKU, paprastai nuo 0,10 iki 0,20 USD už SKU per mėnesį. Tada jos AI rinkodaros agentas, kurio kainodara yra pagrįsta vienos sąveikos apimtimi.
Ibrahimi atsisakė atskleisti „QeEn“ verslo skaičių, taip pat pajamų augimo metriką. Žymūs klientai yra „Dubajaus parduotuvė“, 6 -oji gatvė ir „Jumia“.
Išsiskiriantis … su talentu
Ibrahimi paliko „Deepmind“ 2023 m. Pradžioje, kad kartu įkurtų startuolį. Tais pačiais metais bendrovė surinko 2 milijonų dolerių prieš sėklą prieš pradedant gaminį 2024 m. Birželio mėn., Pastarojo meto 10 milijonų dolerių sėklų raunde „Qeen“ per metus surinko iš viso 12 milijonų dolerių.
Per tą laiką AI varomi rinkodaros agentai įgijo traukos visame pasaulyje, o į erdvę pateko keli startuoliai, ypač JAV ir Europoje. Tokie konkurentai kaip „YC“ remiami neįprastai, o „Rankai“ sprendžia panašius iššūkius, tad kaip „Qeen“ išsiskiria?
Na, vienam, dauguma šių AI pradedančiųjų daugiausia dėmesio skiria išsivysčiusioms rinkai, o Qeen vietoj to pirmiausia teikia pirmenybę Viduriniams Rytams-regioną, kurį daugiausia nepakankamai aptarnauja AI varomi rinkodaros automatizavimo įrankiai. Anot Ibrahimi, „Qeen“ aptarnaus mažąsias įmones visoje MENA, sukurs stiprią įsitvirtinimą, o paskui plės visame pasaulyje.
Gilių technologijų kompetencija ir stiprus talentų fondas suteikia „Qeen“ pranašumą prieš naujus dalyvius, pridūrė generalinis direktorius. Du jos įkūrėjai įgijo daktaro laipsnį AI daugiau nei prieš dešimtmetį, dar ilgai, kol AI tapo pagrindine. Pats „Ibrahimi“ anksčiau vadovavo „Deepmind“ tyrimų komandai, kuriai specializuojasi savarankiškai mokantis, tikslai orientuoti AI agentai-ta ta pati technologija, kuri dabar įgauna Qeen.
„Vienas įdomiausių dalykų, kuriuos matėme, yra AI talentų kokybė“, – sakė Ibrahimi. „Mes pritraukėme didelius talentus tiek vietoje, tiek tarptautiniu mastu – žmonės paliko įlankos rajoną, Europą ir JK atvykti čia ir kurti su mumis“.
„Qeen.ai“ šiuo metu dirba daugiau nei 25 žmonės JAE ir Jordanijoje.
Sėklų finansavimas palaikys „Qeen“ augimo strategiją, išplėsdama savo AI platformą, padidins savo komandą ir pritrauks daugiau klientų. „Wamda Capital“, „10x“ įkūrėjų fondas ir „Dara Holdings“ yra vieni iš kitų šio turo investuotojų.