„Amazon“ oficialiai pranoko „Walmart“ pajamas, pažymėdama didelį pokytį mažmeninės prekybos pramonėje. Nors 2015 m. „Amazon“ aplenkė „Walmart“ rinkos kapitalizaciją, prireikė beveik dešimties metų, kad pajamos pasiektų tą patį lygį. Šis pasiekimas sustiprina „Amazon“ dominavimą ne tik apsipirkdami internetu, bet ir įvairiose pramonės šakose, įskaitant debesų kompiuteriją, srautą ir dirbtinį intelektą.
„Amazon“ pajamų augimas ir „Walmart“ pasirodymas
Antrąjį 2015 m. Ketvirtį „Amazon“ pranešė, kad pajamos siekia 23,2 milijardo JAV dolerių – tai tik nedidelė dalis „Walmart“ pajamų tuo metu. Greitai į priekį šiandien „Amazon“ paskelbė 187,8 milijardo JAV dolerių ketvirtojo ketvirčio pardavimus, ty 10% per metus padidėjo. Tuo tarpu tikimasi, kad „Walmart“ pajamos už tą patį laikotarpį bus paskelbtas vasario 20 d., Tikimasi, kad išaugs 4% iki maždaug 180 milijardų JAV dolerių.
„Amazon“ pirmą kartą pranoko „Walmart“ pelningumą 2017 m. Ir toliau jį aplenkė. Bendrovės finansinė sėkmė kyla ne tik dėl mažmeninės prekybos, bet ir didėjant debesų kompiuterijos, skaitmeninės reklamos ir AI pagrįstų paslaugų augimui. Nors „Amazon Web Services“ (AWS) praėjusį ketvirtį padidėjo 19% pajamų, tradiciniai internetiniai apsipirkimai išlieka pagrindiniu „Amazon“ verslu. Vien tik internetiniai pardavimai, išskyrus „Whole Foods“ ir trečiųjų šalių rinkos paslaugas, išaugo 7% iki 75,6 milijardo JAV dolerių.

Skelbimas
„Amazon“ ir „Walmart“: akcijų rinkos rezultatai
Investuotojams „Amazon“ dominavimas tapo dideliu akcijų padidėjimu. Nuo tada, kai „Amazon“ pirmą kartą viršijo „Walmart“ rinkos vertę 2015 m., Jos akcijų kaina padidėjo 802%, palyginti su „Walmart“ 331% augimu. Šis ryškus skirtumas pabrėžia, kaip investuotojai įvertino „Amazon“ ilgalaikį potencialą ir sugebėjimą mastelį įvairiose pramonės šakose.
Mažmeninės prekybos ateitis
„Amazon“ sėkmė liudija jos sugebėjimą diegti naujoves ir iš naujo apibrėžti elektroninę komerciją. Nors „Walmart“ išlieka tradicinės mažmeninės prekybos jėgaine, „Amazon“ investicijos į technologijas, AI ir debesų kompiuteriją pastūmėjo ją kur kas daugiau nei pradinis kaip internetinės rinkos vaidmuo. Šis etapas rodo pokytį, kaip šiuolaikiniai vartotojai apsipirkinėja ir kaip įmonės konkuruoja pirmoje skaitmeninėje ekonomikoje.
Abi bendrovėms tobulėjant, „Amazon“ ir „Walmart“ konkurencija dar nėra baigta. Tačiau šis naujausias laimėjimas patvirtina „Amazon“, kaip kelių sektorių pajamų ir inovacijų lyderio, poziciją.
Taip pat skaitykite: Akcijų ateities sandoriai įstrigo kaip „Wall Street“ laukia „Jobs Report & Fed“