„Lyft“ generalinis direktorius Davidas Risheris prisimena sunkius pokalbius su savo velionė motina apie senėjimo realijas.

„Vienas nemaloniausių pokalbių, kuriuos aš kada nors turėjau su ja Likimas.

Jo asmeninė patirtis-sujungta su demografiniu pamaina, kai tikimasi, kad iki 2040 m. 80 milijonų žmonių bus 65 metų ir vyresni-paskatino generalinį direktorių apsvarstyti, kaip kelių milijonų dolerių vertės riedinimų kompanija gali geriau aptarnauti vyresnio amžiaus suaugusius. Remiantis bendrovės pateiktais duomenimis, šiandien mažiau nei 6% „Lyft“ keleivių yra vyresni nei 65 metai.

Šią savaitę „Lyft“ paskelbė „Lyft Silver“, kad jų „RideShare“ paslaugos būtų patrauklesnės vyresnio amžiaus suaugusiesiems. Risheris pagalvojo apie savo mamą, kuri įkūnijo daugelio vyresnio amžiaus suaugusiųjų norus: norėdama likti susijusiems su aplinkiniais ir lengvai pasiekti keliones.

„Fizinis pasaulis yra tikrai svarbi mūsų gyvos patirties dalis, ir tai tik teisingiau senstant“, – sako Risher.

Remiantis Risher kuriant produktus, buvo užtikrinta, kad žmonėms būtų „lengva naudoti“. Todėl programa turės didesnius šriftus ir mažiau galimybių pasirinkti. Tyrimo etape komanda taip pat nustatė, kad vyresni suaugusieji bijojo, kad jie padarys ką nors blogo „RideShare“ platformoje, kuri galėtų juos atgrasyti nuo jo naudojimo. Norėdami tai išspręsti, „Lyft Silver“ ekrano viršuje bus mygtukas, įgalintas klientams, kad būtų galima atkreipti dėmesį į „viskas nuo„ Aš nesu tikras, kas yra mano vairuotojas “iki“. Manau, kad aš tiesiog įdėjau į netinkamą tikslą “,-sako Risher.

Globėjai ir šeimos nariai yra centrinė „Lyft Silver“ dalis. Vyresni suaugusieji, naudojantys platformą, gali lengvai pasidalyti savo važiavimais su mylimuoju ar prižiūrėtoju, kuris prireikus gali pridėti pinigų prie savo pusiausvyros. Ir vartotojai bus dažniau suporuoti su automobiliais, kuriuos lengviau patekti ir išeiti iš patogumo ir erdvės. „Lyft“ bendradarbiavo su „Social Connection Action Network“ ir pagyvenusių žmonių savipagalbos fondu, be kitų organizacijų, kad padėtų suprojektuoti šią funkciją.

Šią savaitę galimybė perjungti jūsų sąsają į sidabrą yra atidaryta, o įmonė į auką įtrauks iki 25 000 žmonių. Stebint vartotojo įpročius, bus informuota, ar paslauga bus išleista visiškai ir pagal prenumeratos modelį. „Tai iš tikrųjų yra tik bandymas priversti tiek žmonių tai išbandyti ir pateikti mums atsiliepimų“, – sako Risher.

„RideShare“ konkurentas „Uber“ pradėjo panašią paslaugą, nes daugiau kompanijų supranta, kad atsakymas į „Boomer“ poreikius yra protingas ekonominis žingsnis.

„Tai naudinga verslui, bet aš manau, kad tai tiesiog naudinga visuomenei“, – sako Risher.

Ši istorija iš pradžių buvo rodoma fortūna.com

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -