„Nedaugelis pašalinių asmenų mano, kad naujos parduotuvės, kad ir kaip gerai apgalvotos, sugrįš„ Apple “į karšto augimo kelią … galbūt laikas Steve’ui Jobsui nustojo galvoti gana skirtingai“.
—Businessweek, 2001 m. Gegužės 21 d
24 metai į dieną – 2001 m. Gegužės 21 d. – „Businessweek“1 Komentaras paaiškino, kodėl naujai fanguotoms „Apple“ parduotuvėms buvo lemta žlugti. Šis paskelbimas paskatino vėlesnius tinklaraščio įrašus (ypač 2005 ir 2021 m.) Ir visą skyrių “.Kaip neinvestuoti“.
Šio apgailėtinai klaidingo, bet ne netipiško pratimo dvasioje „Dunning-Kruger“ efekte noriu pasidalyti trumpa ištrauka iš naujos knygos:
“Atsiprašau, Steve: Štai kodėl „Apple“ parduotuvės neveiks“
Praėjus metams po „Fortune“ „Cisco“ diskusijos, „BusinessWeek“ paskelbė istoriją apie „Apple’s Foray“ į mažmeninės prekybos parduotuves. Ne tik „Businessweek“, bet ir daugelis naysayers juokėsi iš neišvengiamo „Apple“ nesėkmės į mažmeninę prekybą. Daugybė fotelio pontifikatorių laisvai dalijosi savo neinformuotomis nuomonėmis, kodėl šiai koncepcijai buvo lemta žlugti. „Aš duodu („ Apple “) dvejiems metams, kol jie neužgožia labai skausmingos ir brangios klaidos“, – prognozavo mažmeninės prekybos konsultantas Davidas Goldsteinas.
Galų gale visi nusistovėjusios elektronikos grandinės mažėjo, o rašymas buvo ant sienos. „Gateway“ netrukus uždarys savo mažmeninės prekybos parduotuves (2004 m.), Ir neilgai trukus „CompUSA“ uždarys savo fizines vietas (2007 m.).
Investuotojai visada turėtų perspėti apie struktūrines klaidas žiniasklaidos istorijose: autoriai, veikiantys ne savo kompetencijoje; Žmonės, nežinantys apie naujausius pokyčius; Ekstrapolatoriai, pratęsę dabartines tendencijas toli į ateitį. Tai puikus priminimas apie būtent klaidų rūšis, kurios turėtų vengti investuotojų. Kregiškas žmogus, skelbiantis savo neinformuotą nuomonę spausdintame, niekada neturėtų būti pagrindas priimti intelektualų investavimo sprendimą.
Yra daug tikrai revoliucinių produktų ir paslaugų, kurie, kai jie ateina, viską keičia. Pasirinkite savo mėgstamiausią: „iPod“ ir „iPhone“, „Tesla Model S“, „Netflix“ srautai, „Amazon Prime“, AI, galbūt net „Bitcoin“. Radikalūs produktai sulaužo formą; Jų skirtumas ir nepažįstamumas meta iššūkį mums. Mes (dažniausiai) negalime numatyti tikrų naujovių poveikio. Tuomet, kai tai bus laukinė sėkmė, mums sunku prisiminti, kaip buvo gyvenimas prieš tokį produktą.
„Apple“ parduotuvė aiškiai buvo viena iš tų žaidimų keitiklių: Iki 2020 m. „Apple“ atidarė daugiau nei 500 parduotuvių 25 šalyse. Jie yra vieni iš aukščiausio lygio mažmenininkų ir greičiausi pasiekia milijardą dolerių metiniuose pardavimuose. Visų mažmenininkų 2012 m. Jie pasiekė didžiausią pardavimą už kvadratinę pėdą. Iki 2017 m. Jie uždirbo 5 546 USD už kvadratinę pėdą pajamų, dvigubai didesnę nei artimiausio konkurento „Tiffany“ dolerio suma. „Apple“ savo ketvirčio ataskaitose nebeįtraukia savo parduotuvių specifikos, tačiau parduotuvių pajamų įvertinimai yra apie 2,4 milijardo JAV dolerių per mėnesį.
Tas vaikinas, kuris rašė, “Atsiprašau, Steve: Štai kodėl „Apple“ parduotuvės neveiks– įdomu, kaip atrodo likęs jo portfelis …
Atrodo, kad finansai skatina tokį prognozavimą. Mums tai blogai, nes mums dažnai trūksta supratimo apie tai, ką darome ir nežinome apie savo patirties ribas; Mes iš tikrųjų nesuprantame dabarties, jau nekalbant apie ateitį. Mes dažnai norime numatyti, kas norime būti tiesa, o ne tai, kas bus.
Mes žiūrime į „Dunning-Kruger“ efektą vėliau, tačiau pagrindinis pasirinkimas yra tas, kad dauguma iš mūsų nelabai gerai moka metakogniciją-įvertindami savo įgūdžius. Sužinokite, ką mes darome ir nežinome – dirbdami su savo galimybėmis – tai yra pakankamai sudėtinga, be kitų žmonių blogų prognozių mūsų galvose.
~ ~ ~
Būti teisingam, “Atsiprašau, Steve’as„Atspindėjo 2001 m. Investicijų bendruomenės sutarimą. Mes buvome tarp„ Tech/Dot-Com Implosion “;„ Apple “1997 m.„ Microsoft “vos neišgelbėjo; 1997 m. Mažmeninės prekybos parduotuvėse jau kilo problemų.
Bet viskas šiame straipsnyje buvo jau atspindi AAPL kainą.
Po dešimtmečio drąsus „Fireball“ žaidėjas Johnas Gruberis apmąstė “Atsiprašau Steve’o“, – pastebėjo,„ „Apple“ mažmeninė prekyba buvo pasmerkta. Jo byla buvo pagrįsta sunkiu „Apple“, kaip įmonės, santykių su klientais, nesusipratimu ir tuo metu potencialiu ateinančiu dešimtmečiu. “
Kaip netrukus sužinojome, šis potencialas buvo didžiulis. Kaip trilijonai dolerių vertės kūrimo.
Visas gėdingas nesėkmė yra ryškus priminimas apie kritinius elementus tiek žiniasklaidos vartotojams, tiek investuotojams:
1. Žiniasklaidos nuomonė ir komentarai dažniausiai yra spekuliacijos, ne geresnės ar blogesnės nei kas nors kitas.
2. Visi ekspertai yra ekspertai, kaip buvo pasaulis.2 Tai ypač problemiška pagrindiniuose posūkio taškuose.
3. Kai reikia numatyti ateitį, ypač vartotojų skonį, Niekas nieko nežino…
Mes dažnai teikiame per didelį ir dažnai nepelnytą patikimumą žiniasklaidos priemonėms, įskaitant televiziją ir žurnalus. Be abejo, žmonės, kuriems priklauso spausdinimo spaudos ir gerai įrengtos studijos, turi žinoti, apie ką kalba? Jie ne tik užpildytų transliavimo valandas ir stulpelių colius su spekuliatyviu šykštuku, nes tai iš esmės yra jų verslo modelis?
Galbūt …
Norėdami gauti daugiau žiniasklaidos klaidų ir strategijų, kurias galite naudoti norėdami neutralizuoti jų kenksmingiausius padarinius, nuolankiai siūlau perskaityti “.Kaip neinvestuoti.“
Taip pat žiūrėkite:
Didelis nesusipratimas Johnas Gruberis („Darg Fireball“, 2012 m. Gruodžio 20 d.)
Populiarus ar geriausias? (1998 m. Sausio 1 d. Apie šį „Macintosh“, 1998 m. Sausio mėn.) (TBP)
Anksčiau:
„Wall Street“, kaip ir niekad, vis dar nesirenka „Apple“ produktų (2005 m. Sausio 14 d.)
Wall Street vis dar nesupranta „Apple“, sako Ritholtzas („Bloomberg“, 2021 m. Rugpjūčio 24 d.) 3
Kodėl „Apple Store“ nepavyks … (2021 m. Gegužės 20 d.)
Niekas nieko nežino (2016 m. Gegužės 5 d.)
Prognozės ir prognozės
Šaltinis:
Atsiprašau, Steve: Štai kodėl „Apple“ parduotuvės neveiks
Cliffas Edwardsas
„BusinessWeek“, 2001 m. Gegužės 21 d
__________
1. Tai buvo prieš tai, kai „Bloomberg“ įsigijo „BW“ 2009 m. …
2. Paulius Grahamas (2014 m.), „Kai ekspertai klysta, dažnai tai yra todėl, kad jie yra ankstesnės pasaulio versijos ekspertai“.
3. Per ateinančius metus AAPL įgytų 12%, palyginti su nuostoliais S&P 500, –7,7%, o NASDAQ 100 –15,9%.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie “Kaip neinvestuoti„Ir kur nusipirkti kietų viršelių, el. Knygų ir garso versijų, skaitykite tai.
Nuoroda į informacijos šaltinį