Mūsų istorija iki šiol:
Įstrigo namuose dėl pandemijos, tai buvo puikus metas peržiūrėti savo jaunystės laisvalaikį – nusipirkti pigių lengvųjų automobilių ir paversti juos kažkuo linksmu ir vertingu. Tik šį kartą turiu visą gyvenimą patirties, kas veikia ir kas neveikia, ir šiek tiek dosnesnis biudžetas.
Visa tai buvo pradėta iš naujo maždaug prieš dešimtmetį; Suasmeninau 2013 m. potvynių gelbėjimo titulą Rubikonas; tai man priminė, kaip smagu buvo daryti šiuos mažus projektus. Sumokėjęs profesionalui, kad būtų pakeisti visi trys elektros laidai / saugiklių dėžė, surūdijusios stabdžių apkabos ir avarinis stabdys (visų kaina: 20 tūkst. USD), pradėjau montuoti Bėgimo lentosdegalų pildymo angos durelės, kai kurios apsauginės sijos rankenos, nuėmus galinę sėdynę + pakeitus guminiu buferio įdėklu, pridėta visureigių plakimo antena ir tvirtų galinių žibintų apsaugos rinkinys. Tai buvo įdomus projektas, ir aš vis dar vairuoju tą mažą oranžinį žvėrelį.
Tada atėjo pandemija, vedanti į R8 projektą: Puiku Audi R8 kuris buvo išniekintas siaubingomis antrinės rinkos oranžinėmis juostelėmis ir dirbtiniu anglies pluoštu tiek viduje, tiek išorėje. Sugrąžinti šį lenktynininką į gamyklos specifikaciją nebuvo taip sunku. Kai Niujorko DMV uždaryta, pirmuosius 3 karantino mėnesius praleidau ją sunkiai vairuodamas, apdraustas ir patikrintas, bet be numerių ar registracijos.
Toliau: 1978 metų Toyota FJ40: Jay ir aš visiškai atstatėme porą Kolumbijoje (jo buvo raudonas minkštas viršus) ir kiekvieną importavome į JAV. Jis ką tik įveikė Covidą; 2022 m. turėjau malonumą pereiti Majamio muitinę (toks skausmas užpakalyje, kaip ir galima atspėti; maniau, kad kokainą būtų buvę lengviau įvežti nei 50 metų senumo sunkvežimyje).
Tada atėjo 1988 Cabrio 911M491 leidimas. Ankstesnis savininkas juo lenktyniavo, todėl jis atrodė liūdnas ir pavargęs. Tačiau po šia papildoma aparatūra buvo palyginti retas M491 Cabrio, kuris buvo nupirktas pakankamai pigiai, todėl verta jį grąžinti į atsargas. Išėjo svirtis, diržai ir daug perteklinių laidų, o tada grįžome prie OEM pakabos ir vairo. Ankstesnis savininkas padidino variklio darbinį tūrį nuo 3,2 iki 3,4 litro, ko aš nekeičiau.
Maniau, kad su Renos baigiau, kai atsirado šis neįprastas 1987 m. Carrera Coupe:
Lagoon Green Metallic (reta spalva) „slydimas“ (gamyklinio stoglangio ištrynimas) kauke. Ir galinis valytuvas! 2003 m. jis buvo nukentėjęs dešinėje priekinėje dalyje (tikėtis rūdžių!), TMU nežinoma, bet odometras rodė 276 049 mylias. Daug „neteisingų“ dalių ant jo: europietiškų specifikacijų galiniai bamperiai, turbo stiliaus priekinis aptakas, dvigubas išmetimas, aero veidrodėliai, abi durelės anksčiau buvo atnaujintos, todėl spalva šiek tiek pablogėjo. Bent 16 colių „Fuchs“ lengvojo lydinio ratlankiai atitinka epochą.
Dažai, likusi metalo lakštų dalis ir vidus buvo stebėtinai geros būklės atsižvelgiant į ridą. Negalėjau įsivaizduoti, kad kas nors įdės pinigų, kad atkurtų jos pradines specifikacijas, todėl nusprendžiau padaryti ką nors kitaip. Kiek įmanoma geriau sukomponavome ir pakoregavome spalvą, šonuose pridėjome „Carrera“ užrašus ir porą juostelių viduryje.
Sumokėjau pradinį įmoką, kad patekčiau į eilę Moment Motors ją paversti į EV. Po beveik metų automobilių laivas[išplaukėįOstinąTeksasą;pometų–irpodauglaikopastangųdarboirpinigų–šisprojektasdabarbaigtas*irpatogiaisėdimanogaražeJiatvykotarptųuraganoDebbyaudrųiraštikvakarsugebėjaujįagresyviaiįveikti[pedofftoAustinTexas;ayearlater—andafteralotoftimeeffortworkandmoney—thisprojectisnowcomplete*andsittingcomfortablyinmygarageShearrivedinthemidstofthoseHurricaneDebbystormsandIwasonlyabletoaggressivelyputitthroughitspacesyesterday
Atnaujinome pakabą, kad sugriežtintume pavarą ir susitvarkytume su 300 svarų svorio padidėjimu ir ~50/50 svorio pasiskirstymu. Rezultatas – gerai valdomas automobilis, kurio vairavimas yra stebėtinai tikslus ir gyvas. (Šiek tiek nepakankamas vairavimas, jei nuspaudžiate pedalą viduryje). Apskritai valdymas yra įspūdingas. 1987 m. stabdžius, kuriems nustatytas švelnus regeneracinis režimas, gali reikėti atnaujinti į 90-ųjų laikų diskų ir suportų rinkinį. Ji stebėtinai greita – 400 AG su 2800 svarų 911 varikliu pasižymi sklandžiu pagreičiu, kuris nuolat traukia.
Pakaitiniai matuokliai, skirti naudoti EV, bet atrodo kaip 911 originalai; Programinė įranga valdo galią dviem režimais: „Chill“ apie 300 AG; ir sportas, kuris yra arčiau 400 AG. Važiuojant pilnai nuvažiuosite nuo 100 iki 150 mylių. Šaldymo režimu galite pasiekti 50 % didesnį diapazoną.
Techninėje įrangoje yra ant grindų montuojamas svirtis, tačiau vietoj standartinio G50 5 greičių jis yra parko, važiavimo, neutralios ir atbulinės eigos.
The Nupjauto variklio komplektas buvo su vienu aušinimo įrangos komplektu, bet „Moment Motors“ vaikinai manė, kad tam reikės antrojo, ir jį taip pat įdiegė. Kintamosios srovės sistema nėra bloga, bet kai baigiasi 90, šis antrinės rinkos komplektas gali valdyti tik tiek.
Kosmetiškai automobilis atrodo puikiai, bet; silpnoji vieta yra interjeras; šviesiai smėlio spalvos sėdynės, kilimai ir durys atrodo niūriai. Man labai patinka idėja grąžinti interjerą atgal į 1970-ųjų vidurinių sėdynių plokščių, viršutinės durelių pusės ir prietaisų skydelio vidurio liniją. Kažkoks mėlynos, žalios ir juodos spalvos derinys. Prieš Lagoon Green Metallic išorę ir baltas juosteles, tai gali atrodyti gana švelniai.
Po kelių mėnesių pridėsiu daugiau spalvų, kai turėsiu daugiau mylių. Jei norite stebėti šio projekto plėtrą, žiūrėkite toliau pateiktus atnaujinimus…
Anksčiau:
3 naujinimas: 90 % EV konversija (2024 m. balandžio 21 d.)
2 atnaujinimas: „Porsche 911 EV Conversion“. (2024 m. vasario 4 d.)
Atnaujinimas: elektrifikuojantis klasikinis 911 (2023 m. gegužės 21 d.)
Klasikinių automobilių elektrifikavimas (2022 m. rugsėjo 4 d.)
1983 m. Porsche 911SC Coupe – EV? (2022 m. rugsėjo 16 d.)
1988 m. M491 Porsche 911 Cabrio (2024 m. sausio 21 d.)
_____
* Be to, galbūt ne visiškai užbaigtas; Iš visų pakeitimų, kurie buvo atlikti automobiliui, stabdžiai dabar yra silpniausia grandis. Eisiu pažiūrėti, kad galėčiau pakeisti juos didesniais diskais ir stipresniais suportais iš 1990-ųjų eros 911.
Įrašas 911 EV baigtas! pirmą kartą pasirodė Didysis paveikslas.