Draudimas nėra seksualus. Jei paklausite Ciuricho vyriausiosios klientų pareigūnės Conny Kalcher, ji jums pasakys kitaip. Bet jai viskas prasidėjo ne taip.
Kalcheris prie įmonės prisijungė po 33 metų karjeros žaislų milžine „Lego“. Pramonė yra kaip kreida ir sūris, ir jų klientai.
Tačiau Kalcheris pamatė galimybę Ciurichui išmokyti Z geną apie visus finansus. Tai buvo bendrovės galimybė šaltą ir tolimą draudimo požiūrį paversti kažkuo labiau prieinamu.
„Aš maniau, kad tai bus kostiumuoti vyrai, kurie yra labai oficialūs ir daro dalykus ypatingu būdu. Tačiau taip nėra“, – sakė Kalcheris Fortūna interviu.
Šveicarijos bendrovė gyvuoja 150 metų, nuo 1872 m. pradėjusi kaip kukli jūrų draudikė. Ji atlaikė keletą karų, stichinių nelaimių, pandemijų ir kt., todėl šiandien ji tapo draudimo didvyriu. Tačiau valdant Kalcheriui, kuris į Ciurichą įstojo prieš penkerius metus, draudikas pasikeitė šiuolaikiniam pasauliui, kuris yra grasino klimato kaita, kibernetinės atakosir senstančios visuomenės.
„Lego“ pamokos
„Lego“ kaip geriausio žaislų gamintojo reputacija yra prieš tai. Tačiau Kalcheris buvo įmonėje, kai viskas atrodė kitaip.
„Lego“ yra labai turtingas prekės ženklas. Jei gilinsitės į „Lego“ istoriją, ji kupina stiprių pasakojimo tradicijų, prekės ženklo supratimo [and] klientų supratimas.. ne visada taip buvo“, – sakė ji.
Per tris dešimtmečius trukusią Kalcher karjerą, vadovaujančią rinkodaros ir vartotojų patirties įmonėje „Lego“, įmonė patyrė žemų taškų, kai ji artėjo prie ribos. dėl bankroto– Danijos kompanijai šiandien atrodo neįsivaizduojama geresnis pasaulinė žaislų pramonė.
Kalcheris teigė, kad dalis priežasčių, dėl kurių „Lego“ sugebėjo pakeisti savo verslą, buvo ta, kad pirmenybę teikė pirkėjams ir stengėsi siekti to, ko jie norėjo. Šia prasme draudimo ji nelabai vertina.
„Žinoma, šios dvi pramonės šakos yra labai skirtingos“, – sakė Kalcheris. „Tačiau klientai yra klientai, o klientai dažnai nori to paties [thing].

Conny Kalcher, „Zurich Insurance“ grupės vyriausiosios klientų pareigūnės, 2024 m.
Žmonės nori jaustis aprūpinti taip, kad atitiktų jų poreikius ir gyvenimo būdą. Tačiau dažnai tai pasimeta draudikų techninio žargono jūroje.
Ciuricho atveju, nors per daugiau nei 100 metų gyvavimo istoriją bendrovė patyrė didelį pasaulinį augimą, ji vis dar stengėsi iš naujo apibrėžti save. Maždaug 70% įmonės mažmeninės prekybos tenka Europos, Vidurinių Rytų ir Afrikos šalių. Tai konkurencinė aplinka, kurioje sunku pasiekti lojalumą, nes kainos labiau privilioja klientus.
„Kai aš prisijungiau, tikslas buvo „mes esame čia, kad tave apsaugotume“. Spėkit ką? Kiekviena draudimo bendrovė visame pasaulyje yra tam, kad jus apsaugotų. Dėl to jūs neišsiskiriate“, – sakė M. Kalcheris. Ir štai čia ji pamatė, kad jos vaidmuo tapo esminiu: padaryti įmonę labiau susijusią ir panaikinti laikui bėgant užsidirbtą „blogo pasakojimo“ draudimą.
Keičiant, kaip tai daroma
Kalcherio vizija Šveicarijos kompanijai yra padaryti ją „draudimo obuoliu“. Kodėl? Iškelti sau aukštą kartelę, kaip ji pasiekia žmones ir leidžia jiems jaustis rūpestingai.
tai jokia paslaptis kad „Apple“ puikiai supranta, ko reikia jos klientams, ir viena iš jos paslapčių yra nuoseklumas. Tikriausiai todėl bendrovės įtaisai yra plačiausiai naudojami visame pasaulyje – nuo jaunimo iki pagyvenusių žmonių. Ciurichas taip pat nori sukurti panašius santykius su savo baze.
Paimkite, pavyzdžiui, Z. Grupė, gimusi nuo 1997 iki 2012 m., kiekvienais metais pradeda gausiai patekti į darbo rinką ir laikui bėgant aplenks savo tūkstantmečio kolegos. Tai skaitmeniniu požiūriu išmananti karta, kuri pasaulį pažino tik per technologijas.
@zurichas Nežinote, kokios dangos jums iš tikrųjų reikia jūsų atostogoms? Peržiūrėkite šiuos 3 patarimus, kad įsitikintumėte, jog įsigijote tinkamą kelionės draudimą! ✈️🗺️ Sužinokite daugiau ➡️ https://spkl.io/620654fCqc
Jie taip pat nėra tiek finansiškai informuoti, atverdami naujas duris Ciurichui, sakė Kalcheris. Tačiau tai taip pat reiškia, kad draudikas turi pakeisti savo būdus ir padaryti draudimą patrauklesnį jaunesnei auditorijai.
„Kai kuriose šalyse naudojame TikTok, kad galėtume kalbėtis su ta karta, ir tai veikia labai gerai. „Instagram“ taip pat“, – sakė Kalcheris. Tikslas yra būti linksmam, patraukliam ir patikimam Z kartos ir ne tik.
Trumpuose Ciuricho vaizdo įrašuose „TikTok“ ir „Instagram“, kai kurie iš jų sulaukė daugiau nei 10 milijonų peržiūrų, aptariamos įvairios temos – nuo finansinės apsaugos atostogų metu iki mitų apie automobilio draudimą griovimo. Nuo 2021 m., kai Ciurichas pristatė savo „Instagram“ rankenėlę, jis teigė, kad stebėtojų skaičius išaugo 96 proc. Tuo tarpu nuo „TikTok“ paleidimo kitais metais jis išaugo 430%.
@zurichas Išlaikę vairavimo egzaminą arba net jei vis dar mokotės, turėsite pagalvoti apie automobilio draudimą! Bet ar tikrai žinote viską, ko reikia norint tinkamai apsidrausti? 🚗
Kalcherio mąstymas yra paprastas: „Tai apie tai, kaip pradėti tapti aktualiu pasirodant ten, kur yra šie klientai. Tada reikia turėti tinkamų pasiūlymų ir šiems klientams.
Bendrovė taip pat supaprastina bendravimą su žmonėmis naudojant AI, todėl lengviau rasti informaciją ir lengviau suprasti.
Galiausiai Kalcher nori, kad žmonės Ciurichą matytų kaip unikalią įmonę, kuri keičiasi savo klientams.
„Norėčiau, kad mūsų klientai pradėtų kalbėti apie mus kaip apie kitokius, kaip apie tai, kad esame jiems padėti“, – sakė ji. „Tai būtų didžiausias įvertinimas mums“.