Kinijoje sukurtas žaidimas, remiamas Tencent Holdings Ltd., tapo ketvirtu dažniausiai žaidžiamu žaidimu Steam per kelias valandas nuo jo pasirodymo. Tai neįprastai greitas pakilimas, galintis padėti užtvirtinti jo vietą pramonės moksle.

Juodasis mitas: Wukong, veiksmo nuotykių pavadinimas, paremtas pasakiškojo Beždžionių karaliaus išdaigomis, surinko daugiau nei 1,3 milijono žaidėjų vienu metu „Steam“ tinkle netrukus po pasaulinio debiuto antradienį. Tai viršijo rekordus, užfiksuotus daug garsių pavadinimų, tokių kaip Cyberpunk 2077 ir Eldeno žiedas, pagal duomenų sekimo priemonė SteamDB. Jis aplenkė penktąją vietą Dota 2 ir tada Prarasta arka pagal šią metriką, kuri matuoja didžiausią žmonių, žaidžiančių žaidimą Steam, bet kuriuo metu visame pasaulyje skaičių.

Geri rezultatai pirmą dieną gali padėti sustiprinti lūkesčius, kad Kinijos žaidimų arena, uždirbanti 40 milijardų dolerių, aplenkia kampą po ilgus metus trukusios nenutrūkstamos reguliavimo kontrolės. Šią vasarą buvo neįprastai daug didelių debiutų, įskaitant paties Tencent DnF mobilusisNetEase Inc Naraka: Bladepoint ir nepriklausoma studija Mihoyo’s ZZZ.

Wukong’s paleidimas iš dalies sulaukė didžiulio dėmesio, nes, skirtingai nei daugelis „Tencent“ populiariųjų filmų, jį visiškai sukūrė vietinė studija „Game Science“. Tencent investuoja į Hangdžou įsikūrusį kūrėją ir taip pat tvarko žaidimo publikavimą savo „Steam“ tipo „WeGame“ platformoje. SteamDB neseka šios paslaugos.

Taip pat galima įsigyti „Sony Group Corp.“ „PlayStation 5“, Wukong siūlo žiaurią kovą, kuri buvo lyginama su „FromSoftware“ iššūkiu Tamsios sielos serija. Pavadinimas, kuriamas nuo 2018 m., žaidėjų ir kritikų vertinamas kaip rimčiausias Kinijos bandymas sukurti didelio biudžeto kompiuterinių konsolių bloką, galintį sulaukti pasaulinio atgarsio. Ankstesnės sėkmės iš šalies dažniausiai buvo mobiliojo ryšio arenoje, pvz Genšino poveikis iš Mihoyo.

Pagrindinės Kinijos apžvalgų svetainės, įskaitant IGN Kinija, Išleidimo išvakarėse Wukong gavo 10 balų iš 10. Jų pasauliniai bendraamžiai dažniausiai davė teigiamus, nors ir šiek tiek žemesnius, įvertinimus, nurodydami kai kurias žaidimo ir vertimo problemas.

Žaidimų mokslo įkūrėjai, įskaitant Feng Ji, dirbo Tencent prieš įkurdami savo studiją. Remiantis įmonės registracijos svetaine „Qichacha“, „Tencent“ įsigijo 5% startuolio akcijų 2021 m.

Rekomenduojamas informacinis biuletenis: Aukšto lygio įžvalgos galingiems vadovams. Šiandien nemokamai užsiprenumeruokite CEO Daily naujienlaiškį. Prenumeruokite dabar.



Source link

By admin