Nors Indija nėra pasaulinės AI inovacijų kovos priešakyje, dirbtinio intelekto paklausa šalyje auga, nes įmonės siekia veiksmingumo, o technologijų įmonės skatina dirbtinio intelekto plėtrą kaip vaistą nuo visų. Remiantis IT pramonės organizacijos „Nasscom“ ir konsultacinės įmonės BCG bendra ataskaita, prognozuojama, kad Pietų Azijos šalies AI rinka iki 2027 m. sieks 17 mlrd. USD.

Indijos startuolis Neysa, kuriam vadovauja patyręs technologijų verslininkas Sharad Sanghi, siekia pasinaudoti šia augimo galimybe siūlydama savo dirbtinio intelekto sprendimus vietos ir tarptautinėms įmonėms šalyje.

Mumbajuje įsikūręs startuolis teikia dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi infrastruktūrą ir platformą kaip paslaugą įmonės klientams, atsižvelgiant į jų poreikius. Ji taip pat apima specialias mašininio mokymosi operacijas ir infrastruktūros konsultavimo komandas, padedančias klientams rasti reikiamą jų infrastruktūros dydį ir tiksliai sureguliuoti arba pritaikyti pasirinktus modelius.

Prieš įkurdamas Neysą su savo buvusia kolege Anindya Das 2023 m., Sanghi daugiau nei 27 metus praleido savo ankstesnėje įmonėje ir duomenų centrų tiekėjo įmonėje Netmagic, kurią Japonijos NTT Data įsigijo 2016 m. Jis pasakė TechCrunch, kad ketina sutelkti dėmesį į debesų infrastruktūrą ir dirbtinį intelektą 2022 m., bet negalėjo to padaryti. 2023 m. birželį jis atsistatydino iš „Netmagic“ generalinio direktoriaus ir generalinio direktoriaus pareigų, kad pradėtų dirbti iš naujo su Neysa.

„Pradėjau dirbti „Neysa“ siekdamas teikti infrastruktūrą kaip paslaugą, platformą kaip paslaugą, daryti išvadą kaip paslaugą, paslaugų lygmenį aplink ML, taip pat platformas, kurių mums reikia kūrėjams“, – sakė jis interviu.

Neysa įkūrėjas ir generalinis direktorius Sharad Sanghi

Iš pradžių „Neysa“ pradėjo veikti kaip infrastruktūros paslaugų teikėjas, o liepą pristatė pavyzdinę platformą „Velocis“, kad pagal pareikalavimą teiktų prieigą prie kompiuterių infrastruktūros. Tačiau ji planuoja išplėsti produktų asortimentą, iki metų pabaigos pristatydama savo kūrėjų platformą ir išvadą kaip paslaugą. Sanghi sakė, kad startuolis taip pat stengiasi sukurti savo infrastruktūros „stebėjimą, kad būtų galima geriau valdyti“ ir užtikrinti AI darbo krūvį.

Ruošdamasi visam savo pasiūlymų rinkiniui, „Neysa“ siekia konkuruoti su pasauliniais hiperskaleriais, įskaitant tipiškus debesų paslaugų teikėjus, tokius kaip AWS, „Google Cloud Platform“ ir „Microsoft Azure“, taip pat naujojo amžiaus konkurentus, tokius kaip „CoreWeave“ ir „Lambda Labs“. Sanghi tvirtino, kad startuolis skiriasi nuo esamų žaidėjų, siūlydamas savo modelių „lankstumą“.

„Galime pasiūlyti ir viešus debesų, ir privačius klasterius. Tai taip pat yra mūsų pasiūlymo atvirojo kodo pobūdis. Visos mūsų platformos yra sukurtos ant atvirojo kodo platformų… todėl klientai neprisiriša prie jų“, – teigė jis.

Startuolio konsultacijų paslauga taip pat siekia pritraukti vietos įmones, kurioms dažnai sunku gauti tinkamą infrastruktūrą neišleidžiant tūkstančių dolerių.

„Labai dažnai klientai ateina pas mus ir sako, kad nori tiek daug grafikos procesorių… o kai iš tikrųjų žiūrime į reikalavimą, jiems nereikia pusės sumos, kurios jie prašė“, – sakė Sanghi.

„Neysa“ surinko 30 mln. USD iš A serijos akcijų, kurioms vadovauja esami investuotojai NTTVC, Z47 (anksčiau vadinosi „Matrix Partners India“) ir „Nexus Venture Partners“. Tai yra po 20 milijonų dolerių startuolio pradžios šiais metais.

Naujas finansavimas, pasak Sanghi, padidins Neysa infrastruktūrą, pagerins jos mokslinius tyrimus ir plėtrą bei padidins galimybes patekti į rinką. Lėšos taip pat bus pagrindas startuoliui pradėti integruotą Gen AI spartinimo debesies paslaugą.

Šiuo metu pradedančioje įmonėje dirba 55 žmonės, kuriuos jis padidins pridėdamas daugiau inžinierių ir darbuotojų, kad padidintų tiesioginius ir netiesioginius pardavimus.

Šiuo metu „Neysa“ turi apie 12 mokančių klientų ir valdo apie šešis didelius koncepcijų įrodymus. Net 70 procentų visos jos klientų pasirinko privatų klasterį, o likę 30 procentų yra viešajame debesyje, sakė Sanghi.

Nors Sanghi neatskleidė „Neysa“ klientų vardų, jis teigė, kad startuolis yra skirtas iš esmės trims kategorijoms: mokslinių tyrimų institutams, dirbtinio intelekto turintiems startuoliams ir verslo klientams, iš pradžių bankininkystės, gamybos ir žiniasklaidos sektoriuose.

Dabartinė „Neysa“ klientų bazė yra Indijoje, nors Sanghi teigė, kad startuolis planuoja patekti į pasaulines rinkas su savo kitu finansavimo etapu – derybos dėl jo jau prasidėjo ir tikimasi, kad ji baigsis per ateinančius šešis ar devynis mėnesius.

Jis neatskleidė tikslios sumos, kurią „Neysa“ siekia surinkti kitame etape, tačiau pareiškė, kad ji bus „daugeliu masto daugiau nei dabar surinkome“. Startuolis taip pat planuoja padidinti skolą, kad atitiktų augančius GPU ir kitus infrastruktūros reikalavimus.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -