Azartinių lošimų įmonės „Krafton“ Indijos padalinys palaikė IMM Investment pirmąją Indijos fondą kaip pagrindinį ribotos atsakomybės partnerį, kai „Battle Royale“ BGMI gamintojas plečia savo investicinius statymus Pietų Azijos rinkoje.
Seule įsikūrusi „IMM Investment“, ankstyva „Krafton“ ir maždaug pusės Pietų Korėjos vienaragių startuolių rėmėja, pirmą kartą uždarė Indijos fondą ir pasamdė buvusį „Legend Capital“ partnerį Prakharą Khanduja vadovauti vietiniam padaliniui.
Nihanshas Bhatas, „Krafton India“ verslo plėtros vadovas, sakė „TechCrunch“, kad IMM fondo investicijos padės žaidimų įmonei įsitraukti į naujesnes verslo kategorijas ir sektorius Indijoje.
„IMM Investment“ Indijos fondas yra trečioji rizikos įmonė, kurią „Krafton“ remia Indijoje. Bendrovė, kuri taip pat rėmė „3one4 Capital“ ir „Lumikai“, ir ateityje vertins panašias galimybes, sakė Bhatas. Kraftonas į Indiją investavo daugiau nei 170 milijonų dolerių ir šaliai skyrė dar 150 milijonų dolerių.
Khanduja teigė, kad „IMM Investment India“ sieks paremti pradedančias įmones, veikiančias A serijos ar aukštesnio lygio sektoriuose, įskaitant vartotojų prekių ženklus ir technologijas, „SaaS“, „fintech“, žaidimų, žiniasklaidos ir „deeptech“. Indijos padalinys pirmą kartą investavo į Sugar – pirmaujantį kosmetikos prekės ženklą.