Databricks ką tik užbaigė vieną didžiausių visų laikų finansavimo raundų, pritraukdama stulbinantį 10 milijardų dolerių naujo kapitalo. Žinoma, technologijų investuotojai greitai paklausė, ką tai reiškia labai laukiamam bendrovės IPO. Antradienio vakarą San Franciske vykusiame renginyje „Databricks“ generalinis direktorius Ali Ghodsi paaiškino, kodėl jis laukia bent iki 2025 m., kol pasirodys viešai.

„Šie metai buvo rinkimų metai. Norėjome įgyti stabilumo – žmonės nerimauja dėl palūkanų normų, infliacijos… Taigi pasakėme, pažiūrėkite, šiais metais IPO yra kvaila, todėl tikrai lauksime“, – sakė Ghodsi per interviu su Danu Primacku ​​per Axios AI. Viršūnė. „Anksčiausia teorinė IPO galimybė būtų kitais metais, o tada bus uždarymo laikotarpiai, todėl darbuotojams būtų per ilgas laikotarpis, kad jis įgytų likvidumą.

Databricks naudoja šią „Series J“, kad ankstyvieji darbuotojai galėtų išsigryninti pinigus ir toliau augti. Nors 2024-ieji daugeliu atžvilgių buvo neaiškūs, „ServiceTitan“, „Reddit“ ir kitų įmonių IPO iš esmės buvo sėkmingi.

Bet kam rizikuoti, kai galite surinkti tiek pinigų, kiek Databricks?

Ghodsi teigė, kad šis paskutinis turas galėjo būti beveik dvigubai didesnis už ką tik uždarytą sumą. Žinojome, kad investuotojai trokšta įsitraukti, tačiau dėl pamišimo Databricks padidino savo akcijų kainą. Pasak Ghodsi, duomenų analizės bendrovė pradėjo bandyti surinkti 3–4 mlrd.

„Mačiau šį „Excel“ lapą, kuriame jie renka visus norinčius investuoti žmones. Tai buvo 19 milijardų dolerių palūkanų, ir aš vos nenukritau nuo kėdės“, – sakė Ghodsi. „Ir mes net nekalbėjome su visais. Aš sakiau: „O Dieve, tai didžiulis skaičius“. Taigi mes iš tikrųjų padidinome kainą.

Net ir po įspūdingo lėšų rinkimo Ghodsi neatmeta galimybės, kad Databricks IPO 2025 m. Tačiau jis teigė, kad tai gali būti ir 2026 m. Jis sakė, kad viešai skelbti yra daug mažiau svarbu, nei buvo prieš 10–15 metų, kaip rodo šis rekordinis turas, tačiau bendrovė vis tiek tai nori padaryti. Be to, Ghodsi nebando išspausti IPO, kol „AI burbulas“, kaip jis pavadino, sprogs.

„Turiu galvoje, tai didžiausias AI burbulas. Nereikia genijaus, kad žinotum, jog įmonė, kurioje dirba penki žmonės, neturinti nei produkto, nei naujovių, nei IP – tik ką baigę absolventai – (nėra) verta šimtų milijonų, kartais milijardų“, – sakė Ghodsi. „Jūs gaunate milijardo dolerių vertės įvertinimus už šiuos nieko neturinčius startuolius – tai yra burbulas.

„Databricks“ generalinis direktorius nepaaiškino, apie kokius startuolius jis kalbėjo, tačiau šiais metais tikrai matėme daug dirbtinio intelekto vienaragių. Tačiau atrodo, kad Ghodsi nekelia nerimo, nes jo įmonė ir jos vertinimas gali atlaikyti laiko išbandymą. Jis mano, kad jo įmonė jau laimėjo pirmąją didelę kovą su kitu duomenų analizės startuoliu „Snowflake“.

„Turėjome programą pavadinimu „SnowMelt“, – sakė Ghodsi, patvirtindamas pranešimus apie Databricks iniciatyvą pavogti verslą iš Snowflake. „Mes ėjome paskui Snaigę ir jas demonizavome, bet tai jau už nugaros.

Šios pastangos demonizuoti „Snowflake“ kainavo didelę kainą, todėl „Databricks“ sumokėjo 2 milijardus dolerių, kad įsigytų nedidelį startuolį, pavadintą „Tabular“. Pranešama, kad „Snowflake“ taip pat norėjo nusipirkti „Tabular“, nors tuo metu bendrovė uždirbo tik 1 mln. USD metinių pasikartojančių pajamų.

Dabar „Databricks“ persekioja didesnius konkurentus su produktais, kurie konkuruoja su tokiais įmonių milžinais kaip „Salesforce“ ir „Microsoft“. Ghodsi teigia, kad duomenys ir dirbtinis intelektas kiekvienais metais vaidins šiek tiek svarbesnį vaidmenį žmonių gyvenime, ir jis mano, kad jo įmonė yra gerai pasirengusi užpildyti šią nišą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -