Kai iš tikrųjų tiriate rizikos kapitalo investuotojus apie investicijas į DI startuolius, jie jums pasakys, kad įmonės beprotiškai eksperimentuoja, tačiau labai lėtai įtraukia AI sprendimus į savo verslo procesus.

Tačiau yra keletas išimčių. Ir atrodo, kad viena iš jų yra sritis, žinoma kaip AI pardavimo plėtros atstovai arba AI SDR. Jie naudoja didelius kalbų modelius (LLM) ir balso technologiją, kad sukurtų asmeninius informavimo el. laiškus ir automatizuotus skambučius potencialiems klientams.

„Kai kuriose rinkose matome, kad nuo 5 iki 10 įmonių per gana trumpą laiką pasisekė“, – apie AI SDR bumą sakė „Index Ventures“ partneris Shardulas Shahas.

Nors tikrai nėra neįprasta, kad kelios naujos įmonės sprendžia tą pačią problemą, retai pastebima, kad visi jie sparčiai auga. Tačiau investuotojai teigia, kad taip yra pradedantiesiems, kurie automatizuoja turinio kūrimą pardavimo komandoms.

„Kai kurį nors iš (šių startuolių) tyrinėjama atskirai, atrodo, kad „va, tai stulbinamai tinka produktų rinkai“, – sakė Shahas. „Kai visi 10 iš jų puikiai tinka produktų rinkai, sunku atsakyti į klausimą: „Kaip tai seksis?

Indeksas dar neinvestavo į vieną iš šių bendrovių, kurių daugelis yra jaunesnės nei vienerių metų. Nors visa kategorija dega ir klientai jais naudojasi, dar per anksti žinoti, ar jų augimas tęsis ilgą laiką, ar jie bus atmesti, kaip ir daugelis kitų AI bandomųjų projektų, kai išnyks wow faktorius, nes nepasirodo esąs veiksmingesnis už žmonių pagalbą.

Mažos įmonės mėgsta dirbtinio intelekto pardavimo LLM

Arjunas Pillai, startuolio „Docket“, kuris kuria dirbtinio intelekto pardavimų inžinierius, įkūrėjas yra įsitikinęs, kad dirbtinio intelekto SDR pritaikymas yra didelis, nes mažos ir vidutinės įmonės gali lengvai eksperimentuoti su šiais įrankiais. Prieš „Docket“ Pillai buvo vyriausiasis duomenų pareigūnas pardavimo potencialių klientų generavimo platformoje „ZoomInfo“.

„Per pastaruosius dvejus metus atsakymų į šaltus el. laiškus rodiklis sumažėjo mažiausiai 50 proc.“, – sakė Pillai. „Dabar, kai yra daugybė įmonių, teigiančių, kad gali pagerinti šį rodiklį, visi nori išbandyti jų paslaugą.

Tarp žinomiausių AI SDR startuolių yra Regie.ai, AiSDR, Artisan ir 11x.ai, tačiau dabartinis operatorius ZoomInfo taip pat išleido antrąjį pilotą, kuris konkuruoja su šiais ir kitais virtualiais pardavimo agentais.

Nors šių įmonių pajamos sparčiai auga, neaišku, ar jos iš tikrųjų padeda įmonėms veiksmingiau parduoti.

Pasak Tomaszo Tunguzo, „Theory Ventures“ įkūrėjo, viešai parduodamos bendrovės vyriausiasis pajamų pareigūnas jam atskleidė, kad nors AI SDR padėjo sugeneruoti didelį potencialių klientų skaičių per devynių mėnesių laikotarpį, tai nepadėjo realiai parduoti.

„Taigi nereiškia, kad dirbtinis intelektas neveiks. Tai reiškia, kad daugelis iš mūsų (vis dar) nežinome, kaip naudotis dirbtiniu intelektu“, – rugsėjį „SaaStr“ konferencijoje scenoje sakė Tunguzas.

Ar valdantieji juos sutraiškys?

Chrisas Farmeris, rizikos įmonės „SignalFire“ partneris ir generalinis direktorius, sakė manantis, kad AI, taikomas pardavimui ir rinkodarai, yra didelė galimybė, tačiau neturint prieigos prie diferencijuotų duomenų, AI SDR startuolius gali aplenkti tokie senbuviai kaip „Salesforce“, „HubSpot“ ir „ZoomInfo“. Pagrindiniai šių įmonių produktai yra klientų duomenų saugotojai. Taigi, jei jie pasiūlytų robotus, kurie leistų klientams naudotis savo duomenimis, tokie robotai galėtų būti veiksmingesni.

Kita rizikos kapitalistė, kuri pažvelgė į šią rinką, bet dar neinvestavo, sakė, kad jos įmonė peržiūrėjo keletą AI SDR pradedančiųjų įmonių ir kad jie visi per mažiau nei metus turėjo 1 mln. USD ARR. Pasak jos, įspūdingas startuolių augimas buvo patrauklus, tačiau, kaip ir „Farmer“, jai rūpi, kad jų sprendimus ilgainiui galėtų pasiūlyti kaip nemokamą funkciją įsitvirtinę konkurentai.

Jasper, tekstų rašymo startuolis, kuris paskutinį kartą buvo įvertintas 1,5 milijardo JAV dolerių, bet susidūrė su greičio mažinimo kalneliais ir turėjo atleisti 30 % savo darbuotojų po ChatGPT pristatymo, yra įspėjamasis pasakojimas kai kuriems investuotojams.

Investuotojų nestebina greitas dirbtinio intelekto SST priėmimas; jie tik abejoja, kad įvaikinimas yra klibinantis.

Atnaujinta: ši istorija iš pradžių buvo paskelbta rugpjūčio 22 d., o gruodžio 26 d. buvo atnaujinta su Tomaszo Tunguzo komentarais.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -