Hitas įrašas yra tai, ką kažkas išgirsta vieną, o gal du kartus ir negali išmesti iš galvos.

Arba, kaip sakė Ahmetas Ertegunas… Hitas įrašas – tai kažkas, ką girdi per vėlyvą vakarą radiją, dėl kurio atsikeli iš lovos, apsirenki ir eini į visą naktį veikiančią įrašų parduotuvę pirkti.

Hitas rekordas gali būti sėkmingas, bet nebūtinai.

Pirmasis Dave’o Matthewso grupės hitas buvo „Ants Marching“, kuris niekur nepasirodė hitų parade, bet kai grojai jį kam nors, jie norėjo jį paleisti patys, o tada į jį įtraukė visus, kuriuos pažinojo.

Grįžtant atgal, turime Cream „Sunshine of Your Love“ su neišdildomu rifu. Dalis „Disraeli Gears“ „Cream“ ne tik anksčiau neturėjo populiariausių 40 hitų, bet ir požeminis FM radijas, kuris grojo takelį, vis dar buvo tik keliuose miestuose. Tačiau trasa buvo tokia neabejotina, kad galiausiai persikėlė.

Ir tada jūs turite „Purple Haze“, išleistą dar anksčiau. 40 geriausių nebuvo pasiruošę, bet tai buvo tas kūrinys, kurį grojote, kad patrauktumėte žmones į Hendrixą.

Kalbant apie šį šimtmetį, turime Gnarlso Barkley „Crazy“, kurio net nereikėjo baigti, kad jį pamilčiau, kad galėčiau iškart grįžti namo ir atsisiųsti.

Bet be konteksto „Crazy“ buvo tik singlas. Vienišių verslas yra, bet sunkus. Norisi kultūros, visos tikėjimo sistemos, supančios muzikos, kad kas nors galėtų dalyvauti dainoje.

Kultūra… Pagalvok apie tai. Rašau, kad Billy Stringsas neparašė populiarios dainos, bet jis turi kultūros. Jei parašytų hitą, jis būtų nebe pogrindyje, o visur (šiandien gali būti po žeme ir žaisti arenose, štai kokios siauros gali būti nišos).

Kalbant apie populiarių dainų rašymą…

Galbūt dirbkite su Danu Wilsonu, kuris nekenkia jūsų kultūrai, kad sulauktumėte sėkmės. Jūsų hitas turi būti „ant prekės ženklo“, turi skambėti kaip jūs.

Puikus pavyzdys yra „Whole Lotta Love“. Pirmasis „Led Zeppelin“ albumas, kaip nuostabus, beveik metus skverbėsi į visuomenę, o paskui pasirodė „Whole Lotta Love“, kurį priėmė AM radijas, o visa kita yra istorija.

Kalbant apie „Laiptus į dangų“… Tai niekada nebuvo singlas. Tačiau tai buvo populiariausias roko takelis dešimtmečius AOR stočių memorialiniame 500 sąraše ir tebebus, jei kuri nors iš tų stočių vis dar būtų aktyvi.

O, dar kartą sušukuokime praeitį. „Def Leppard“ nebuvo naujiena, tačiau norint ją mylėti, reikėjo išgirsti tik pusę „Photograph“.

Šiandien visi atsilikę. Jie mano, kad smūgis ateina pirmiausia. Bet tai labai retai. Tai pasiteisino „Eagles“ ir „Sam Smith“, bet kai turi tik hitą… tu esi sugedęs, mažai kas ateina į tavo pasirodymus, tu neturi karjeros.

Dabar vien todėl, kad esate grupės gerbėjas, dar nereiškia, kad jie turi hitą. Jūs juos mylite, matėte juos daug kartų, transliuojate jų muziką, bet akto bazė neauga, nes nėra to momentinio takelio.

Veiksmams reikia to momentinio takelio.

Man patiko antrasis Daweso albumas. Tačiau jie niekada nesugebėjo sugalvoti hito ir galiausiai grupės nariai pasitraukė, jiems nusibodo.

Kaip rašai hitą?

Geriausia, jei tai ekologiška, jūsų kūrybos ribose.

„Traffic“ buvo parašęs hitus, kuriuos apdainavo kiti, tačiau grupė pralaimėjo su „Low Spark of High Heeled Boys“, kuri skambėjo kaip jie, skambėjo kaip ruožas, bet skambėjo kaip niekas kitas.

Štai ko mums trūksta. Veiksmai, vykstantys pagal savo hejira, taip pat ne aš, kurie galiausiai tampa legendiniais.

Tokia buvo šeštojo dešimtmečio pabaigos ir aštuntojo dešimtmečio paradigma, kol aš taip pat korporatyvinis rokas ir diskotekos ją nužudė. MTV sukūrė žvaigždes, jie nuskraidino tave į Mėnulį, bet daugelis tų veiksmų iškart nukrito į žemę, nes nebuvo kultūros.

Tas pats šiandien. Takelis apkabinamas, o po to nublanksta… nieko.

Šiandieninė paradigma yra panaši į kino verslą, kuris nori tik sėkmingų filmų ir todėl remiasi tęsiniais ir superherojų filmais. Visos naujovės yra transliuojant televiziją, čia prisiimama rizika, palaikoma abonentų pajamų.

Ir, tiesą sakant, pagrindines etiketes palaiko abonentų pajamos, jie tai vadina „katalogu“. Begalinės pajamos beveik be jokių išlaidų. Leidžiama etiketėms…

Išleisk „me too wannabe“ sėkmingą produktą.

Štai kodėl scena nyki. Ten nėra. Jokių naujovių. Arba jūs turite drecką kaip ir ankstesnį, arba palikote lauko medžiagą be esminių sėkmės elementų… instrumentinis miklumas, melodija, pokyčiai ir geras balsas. Galite žaisti šiandienos muzikos versle, galite įdėti savo muziką į „Spotify“, bet tikrai niekur nenueisite, nebent turėsite hitą.

Ir dar yra grupių, kurios nemoka parašyti hito. Tedeschi Trucks… Ar niekas iš to akto nežino formulės?

Tai tarsi prarastas menas. Aktai neįsivaizduoja, kas yra hitas.

Kalbant apie kūrinius, kurie turi vieną didelį hitą, vyksta į didelį turą ir kuriems spauda suteikia ozanų… Amerikoje yra 100 milijonų daugiau žmonių nei aštuntajame dešimtmetyje. Dažnai tai yra didelė niša, neturinti jokio poveikio.

Taigi…

Iš tikrųjų tai lengva. Leiskite savo muziką kam nors, jei jis nenori visiems apie tai pasakoti, jei tiesiog sako, kad patinka, tai nėra hitas.

Ir smūgis gali būti įvairių formų. Ir tai nebūtinai turi būti diagramoje.

Tačiau hitai yra šio verslo širdis ir siela.

Yra pavyzdys po pavyzdžio. „Metallica“ buvo didelė prieš „Enter Sandman“, po trasos, kuri buvo legendinė, iki šiol gali išparduoti stadionus.

Turime per daug veiksmų ir per mažai žinome, kaip žaidimas iš tikrųjų veikia, nesvarbu, kad daugelis neturi talentų. Visi pamėtę galvas debesyse, atitrūkę nuo realybės.

Tiesa ta, kad publika alkana naujos muzikos. Bet jūs turite padaryti jiems tai lengviau, turite parašyti hitą.

Tai tavo užduotis.

 

~~~

Apsilankykite archyve: http://lefsetz.com/wordpress/

@Lefsetz http://www.twitter.com/lefsetz

Jei norite prenumeruoti LefsetzLetter

~~~

Iš pradžių Bobas Lefsetzas paskelbė 2024-12-30 Leftsetz laiške

 

Įrašas „Hit Records“ pirmą kartą pasirodė „The Big Picture“.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -