Namo atnaujinimo projektai gali būti nenuspėjami tiek užsakovams, tiek statytojams. Tuo tarpu smulkieji rangovai beveik nenaudoja modernios programinės įrangos, o namų atnaujinimo gigantai, tokie kaip IKEA, dažniausiai naudojasi pasenusia programine įranga. JK startuolis „Beams“ mano, kad gali išspręsti šią mįslę, ir dabar surinko 9 mln. USD A serijos finansavimą, kad išspręstų problemas. Iki šiol bendra suma yra padidinta iki 13,3 mln.

Šiam paskutiniam etapui vadovavo ETF Partners, dalyvaujant esamiems investuotojams Giant Ventures, firstminute capital ir Borusan Ventures.

„Beams“ turi kainodaros variklį, kuris numato, kiek projektas kainuos ir kiek laiko jis užtruks, palygina jį su daugiau nei 6 000 ankstesnių pastatų projektų, o tada naudoja 3D fotografiją ir lazerinį nuskaitymą, kad sukurtų detalų namo modelį ir suprojektuotų renovaciją.

Įkūrėjas ir generalinis direktorius Haydenas Woodas buvo atsinaujinančios energijos startuolio „Bulb“ (vėliau iš administracijos įsigijo „Octopus Energy“) įkūrėjas ir pirmą kartą susidūrė su problema, kurią bando išspręsti „Beams“: „Mačiau, kiek daug trinties kyla dėl namų energijos vartojimo efektyvumo“, – jis. pasakojo „TechCrunch“.

„Projektai dažnai buvo pernelyg rizikingi ar sudėtingi vartotojams, todėl daugelis vengdavo tobulinti. Supratau, kad jei kas nors galėtų supaprastinti procesą ir sumažinti riziką, daugiau žmonių galėtų užbaigti šiuos atnaujinimus ir padaryti savo namus ekologiškesnius.

Supratęs, kiek mažai programinės įrangos naudojama renovacijos procese, ypač lyginant su komercinių pastatų projektais, jis nusprendė, kad šis pasenęs požiūris stabdo gyvenamųjų namų statybos sektorių.

Todėl „Beams“ yra valdoma rinka, kurioje klientai ir statybininkai gali rasti vieni kitus, pridedant programinę įrangą į namų renovacijos procesą, kad jis būtų labiau nuspėjamas ir efektyvesnis.

Patentuotas kainodaros variklis numato, kiek projektas galiausiai kainuos, taip pat patikrina statybininkus prieš jiems prisijungiant prie rinkos ir po kiekvieno projekto.

„Vykdome nuo 2023 m. rugsėjo mėn. Per tą laiką projektų pardavėme daugiau nei už 4 mln. Šiuo metu aktyviai atliekame 130 renovacijų ir baigėme 25“, – sakė Wood.

Žinoma, yra konkurentų. Tarp jų yra tokios virtuvės įmonės kaip „Neptune“, „Plain English“, „Reform“, „Uncommon“, „Devol“, „Wren“ ir „Magnet“. O JK prekybininkų pagrindinės svetainės, tokios kaip „Checkatrade“, padeda rangovams susirasti darbą.

Tačiau Wood sako: „Nė vienas rinkos žaidėjas nekuria patentuotos programinės įrangos, kuri teiktų visapusišką sprendimą, apimantį renovaciją nuo planavimo iki statybos“.

Sijos žengia į didelę rinką.

Renovacijos rinkos vertė Europoje yra 380 milijardų svarų, o vien Londone – 5,5 milijardo svarų.

Dabar bendrovė planuoja paspartinti produktų kūrimą ir augimą, kad galėtų aptarnauti likusią JK ir Europą.

Bet kas nutiks, jei planas suklys arba ekonomika pakryps į blogąją pusę?

„Esame labai arti lūžio, todėl jei planas nepasiteisins ir augimas sulėtės, stabilizuosime išlaidas ir eksperimentuosime su kitais verslo modeliais“, – sakė Wood.

Komentuodama finansavimo etapą, ETF Partners partnerė Lucy Rands savo pareiškime pridūrė: „Hayden ir komanda sukūrė visapusišką paslaugų rinkinį, kuris gerokai viršija paprastus energijos įvertinimus. Jų sprendimai sklandžiai integruoja tvarumą ir praktinius namų patobulinimus, kad padėtų modernizuoti JK ir Europos senstantį būstą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -