Dabar plačiai pripažįstama, kad klientai ir darbuotojai, gavę įmonių dovanas, galiausiai vertina prekės ženklą daug labiau ir jiems nereikia didelių išlaidų. Taigi rinka išaugo. Vienas rinkos žaidėjas, Niujorke įsikūręs „Snappy“, iki šiol surinkęs daugiau nei 125 mln. USD, dabar įsigyja „Covver“ – verslo prekių dovanų platformą. Sąlygos nebuvo atskleistos, nors „TechCrunch“ supranta, kad sandoris buvo susijęs su grynųjų pinigų ir akcijų deriniu.

„Covver“ anksčiau rėmė „TLV Partners“, įsikūrusi Tel Avive, Izraelyje, ir iki šiol surinko 7 mln. Ji specializuojasi swag stiliaus prekėmis įmonėms, taip pat siūlo taškais pagrįstus atpažinimo sprendimus darbuotojams. Ji taip pat automatiškai suasmenina produktus. Pavyzdžiui, kas nors galėtų man atsiųsti swag’ą su mano pareigų pavadinimu (didysis redaktorius), o sistema automatiškai sukurs swag’ą su mano pareigų pavadinimu, nereikalaujant grafinio dizaino.

Interviu su „TechCrunch“ Hani Goldstein, „Snappy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, sakė, kad „Covver“ patirtis swag ir įmonės parduotuvių sprendimų srityje papildo „Snappy“ gebėjimą teikti tokias dovanas ir kad platformos būtų suvienytos, o „Cover“ taptų „Swag“ kanalas „Snappy“ platformoje.

„Tai, ką sukūrė „Covver“, buvo nuostabi patirtis AI pagrįstam „Swag“, kuris tai daro itin gerai ir naujoviškai“, – sakė ji. „Jie specializavosi swag. Taigi manėme, kad šis sprendimas gali perimti visą personalizavimo magiją ir įtraukti jį į bendrą pasaulį, kaip geriau dovanoti, kad taptume pirmaujančia dovanų platforma visame pasaulyje.

„Tik JAV yra apie 50 milijardų dolerių vertės dovanų kortelių“, – pridūrė ji. „Įmonių dovanų pasaulis vertas apie 260 mlrd. Tačiau žmonės nežino, ką pirkti, todėl naudojasi dovanų kortelėmis. Taigi tai suteikia pasirinkimą, tiesa? Bet tai tampa labai sandoriu. Tai tarsi „Ei, Maikai, čia 100 dolerių!“ Bet aš norėjau jus nudžiuginti. Taigi, ką norime padaryti, tai palengvinti dovanų teikimą, tačiau vis tiek išlaikyti magiją ir individualizavimą.

Pareiškime Roee Hemed, „Covver“ generalinis direktorius, sakė: „Sujungę jėgas su Snappy, atveriame savo klientams naujų galimybių, įskaitant išplėstinius produktų sprendimus ir galimybę panaudoti patikimą Snappy dovanų platformą.

„Snappy“ pirmą kartą buvo paleista „TechCrunch“ dar 2016 m. kaip vartotojų programa, o jos pažanga buvo spartesnė, kol galiausiai sulaukė investuotojų, įskaitant „Notable Capital“, „Hearst Ventures“, „Qumra, 83 North“ ir kitas rizikos kapitalo bendroves.

Teigiama, kad daugiau nei 47% „Fortune 100“ įmonių yra klientų, tokių kaip „Microsoft“, „Amazon“ ir „Comcast“.

Tačiau ji turi konkurentų. „Sendoso“ iki šiol surinko 152,7 mln. USD, „Postas“ surinko 46 mln. USD, o Dubline įsikūrusi verslo dovanų platforma &Open 2022 m. surinko 26 mln. USD.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -