Londono startuolis Vertice per daugelį metų išgarsėjo labai perpildytame išlaidų valdymo pasaulyje, daugiausia dėmesio skiriant AI taikymui, siekiant optimizuoti vieną sritį, kurioje įmonės šiuo metu bendrai mažina šimtus milijardų dolerių IT biudžetų, kurie viršija 5 trilijonai USD per metus: išlaidos programinei įrangai ir debesims. Dabar, kai „Vertices“ verslas nuo tada, kai buvo įkurta mažiau nei prieš trejus metus, išaugo 13 kartų (palyginti su programinės įrangos išlaidų augimu), startuolis surinko 50 mln. USD naujų lėšų, kad išplėstų savo viziją.

„(Vertice)“ sukurta siekiant standartizuoti įmonių procesus, susijusius su tuo, kaip jos perka bet ką, ne tik programinę įrangą ir debesį“, – apie platformą sakė generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Roy Tuvey. „Šiandien daugelis įmonių turi labai skirtingus sprendimus, skirtingus silosus, į kuriuos žiūri, o pirkimų komandos paprastai patiria didelį spaudimą taupyti ir padidinti efektyvumą. Ir tikrai šiandien jie neturi nuostabių technologijų. Taigi mes visa tai sujungėme į vieningą ir supaprastintą platformą.

Šiai C serijai vadovauja naujas rėmėjas Lakestar, kuriame taip pat dalyvauja Perpetual Growth ir CF Private Equity, taip pat ankstesni rėmėjai Bessemer Venture Partners ir 83North, kurie beveik lygiai prieš metus vadovavo Vertice B serijai.

Dabar startuolis surinko apie 100 milijonų JAV dolerių ir, nors ir neatskleidžia vertinimo, Tuvey patvirtino, kad tai neabejotinai viršijo „kelis šimtus milijonų“ prieš 12 mėnesių. Vertice klientų skaičius taip pat išaugo. Sąrašas siekia šimtus visoje Europoje, JAV ir Azijos Ramiojo vandenyno šalyse, o dabar apima lustų milžiną ASML, Euronext, Grantą Thorntoną ir bankininkystę Santander.

Kalbant apie daugiau konteksto, Vertice įkūrėjai turi tvirtą istoriją. Roy’us ir jo brolis Eldaras anksčiau įkūrė du saugumo startuolius: „ScanSafe“, kurį 2009 m. pardavė „Cisco“ už 200 mln. ir „Wandera“, kurią „Jamf“ įsigijo už 400 mln. USD 2021 m.

Atsižvelgiant į tai, kokia didelė yra programinės įrangos rinka – „Gartner“ prognozuoja, kad 2025 m. išlaidos duomenų centrams (dėl debesies ir dirbtinio intelekto), programinei įrangai, susijusioms IT ir ryšių paslaugoms išaugs daugiau nei 9 % iki šiek tiek mažiau nei 5 trilijonų USD (įrenginiai papildys dar 800 mlrd. iki šios sumos) – neturėtų stebinti, kad Vertice dirba labai perpildytoje įmonių rinkos dalyje.

Jos konkurentai apima daugybę platformų, kurios siūlo skirtingus paslaugų lygius, siūlydamos panašius produktus, kainas, lygindamos funkcijas, rekomendacijas ir dar daugiau. Vardai yra tokie kaip „Spendbase“, „Spendesk“, „Gartner“ ir „G2“.

„Vertice“ skiriasi, pasak Tuvey, tai, kaip ji integruojasi su verslo duomenimis, kad geriau suprastų, ką pasiūlyti. Taikydamas tuos pačius metodus, kuriuos galite įsivaizduoti, kad kibernetinio saugumo įmonė galėtų geriau suprasti veiklą tinkle, Tuvey sakė, kad Vertice sukūrė sistemą, kuri naudoja AI ir kitus įrankius, kad susidarytų vaizdą apie tai, ką įmonė veikia, kiek ji paprastai išleidžia ir ką jai gali prireikti pirkti arba norėti pirkti kitą kartą.

Tiesą sakant, startuolis, kaip ir didelės kalbos modelis, sukūrė „didelį programinės įrangos pirkimo modelį“, kuriame parametrai yra ne faktai ir įžvalgos, kaip išdėstyta natūralia kalba, o programinės įrangos naudojimas. Bendrovė teigia, kad surinko duomenis apie 3,4 milijardo dolerių SaaS ir debesies išlaidų, o daugiau nei 16 000 programinės įrangos pardavėjų (nė vienas iš jų neturi jokių finansinių ryšių su Vertice), patvirtino Tuvey paklaustas. Klientai jį naudoja norėdami pagreitinti darbą, kurį reikia atlikti pirkimo procese, bet ir norėdami sutaupyti pinigų. Startuolis teigia, kad pirkimo ciklo laikas paprastai gali būti sutrumpintas per pusę, sutaupant nuo 20% iki 30%.

„Visą sutarties informaciją gauname naudodamiesi dirbtiniu intelektu“, – sakė Tuvey ir pridūrė, kad ji naudoja technologijas, kad sukurtų bendruosius pilotus, kurie padėtų pirkti ir atlikti darbą, kurį finansų komandoms anksčiau galėjo tekti persijoti rankiniu būdu. „Pirkimo vietoje pateikiame lyginamąsias kainodaros įžvalgas ir analizę, kurios jiems reikia. DI yra tikrai įdomus, kai kalbama apie pirkimų organizavimą, nes galite sužinoti, kur įmonės procesuose yra kliūčių.

Tai savo ruožtu leidžia Vertice suprasti, kaip veikia didesnis verslas, pridūrė jis.

„Pavyzdžiui, jei įmonė visada praleidžia ilgą laiką atlikdama tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, tikrindama kainodarą, bet ir saugumo atitiktį, ir mes galime pamatyti, kaip juos vykdyti lygiagrečiai ir sutaupyti laiko“, – sakė jis. „Ir jūs galite tik įsivaizduoti, kad turite vis daugiau programų skelbimų, AI gali išmokti ir pateikti rekomendacijų.

Tai yra „Tuveys“ kilmė, tai, kaip jie taiko viešiesiems pirkimams, ir dėl to atsiradęs augimas, dėl kurio investuotojai beldžiasi į duris, sakė Georgia Watson, „Lakestar“ partnerė, vadovaujanti šiame ture. Šiuo metu įmonėms, norinčioms sumažinti veiklos sąnaudas, didžiausią dėmesį skiria išlaidos – tai ypač aktualu pradedantiesiems, atsižvelgiant į finansavimo suvaržymus, su kuriais šiuo metu jos susiduria.

„Kai kurios mūsų portfelio įmonės naudoja Vertice“, – sakė ji, nurodydama, kad „spaudimas dėl programinės įrangos išlaidų ir tikrai turi jį sumažinti. Tai buvo mūsų pokalbis… ir atsiliepimai buvo nepaprastai teigiami. Ji sakė, kad Lakestar bandė investuoti anksčiau, o šį kartą galiausiai tai pavyko.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -