„On Holding AG“ pastebėjo, kad vartotojai suskubo pirkti bėgimo batelius ir naujų treniruočių drabužių, o Šveicarijos sportbačių gamintoja bando mesti iššūkį žinomiems žaidėjams, tokiems kaip „Adidas AG“ ir „Nike Inc.“.

Rogerio Federerio remiama bendrovė antradienį pranešė, kad pardavimai šoktelėjo 28%, palyginti su praėjusių metų antrąjį ketvirtį, iki 567,7 mln. Šveicarijos frankų (654,5 mln. USD) pastoviu valiutos kursu, o tai šiek tiek viršija analitikų prognozes.

„Manome, kad 2-ojo ketvirčio rezultatas yra geresnis, nei tikėjomės, ir rodome didelę prekės ženklo paklausą“, – pranešime rašė „Telsey Advisory Group“ analitikė Cristina Fernandez.

On akcijos pabrango net 7,5% per ankstyvą prekybą Niujorke, todėl šiais metais prieaugis iki maždaug 50%, aplenkdamas konkurentus, įskaitant Nike, Adidas ir Puma SE.

2010 m. įkurta „On“ yra santykinai naujokė sporto pasaulyje ir jos ketvirčio rezultatai dažnai sukelia akcijų kainos svyravimus. Pastaraisiais metais įmonė sparčiai išsiplėtė visoje Europoje ir Šiaurės Amerikoje dėl didelio didmeninės prekybos partnerių ir specializuotų veikiančių parduotuvių.

Dabar ji parduoda daugiau savo produktų tiesiogiai vartotojams ir bando iš anksti pradėjusio tapti įsitvirtinusiu žaidėju, kuris gali neleisti brakonieriauti klientus iš konkurentų.

Ciuriche įsikūrusi bendrovė patvirtino savo visų metų prognozę, kad pardavimai išaugs mažiausiai 30%, o bendrasis pelnas bus apie 60%. Kad ten patektų, antrąjį metų pusmetį reikės paspartinti pardavimų ir pelno augimo tempus.

Bendrojo pelno marža antrąjį ketvirtį pasiekė 59,9%, o tai šiek tiek atsilieka nuo analitikų prognozių.

Sportinių drabužių linija

Bendrovė planuoja ateinančiais mėnesiais įgauti pagreitį, įtraukdama daugiau automatizavimo savo JAV sandėliuose, sakė ji. Tai yra dalis jos platesnių pastangų padidinti platinimo pajėgumus Šiaurės Amerikoje, jos didžiausioje rinkoje.

„On“ tęsė savo plėtrą Amerikoje, kur pardavimai šoktelėjo maždaug 25%, antradienį pranešė ji. Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regione pajamos išaugo apie 22 proc., o Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 74 proc.

Bendrovė vis dažniau prekiauja aukščiausios klasės produktais sportinė apranga įskaitant žygiams skirtus marškinėlius, kurie parduodami už 80 USD, ir treko striukes, kurios kainuoja 290 USD. Nors vis dar mažas, šis verslas per ketvirtį išaugo 63%.

„On“ ir toliau didžiąją dalį savo verslo kuria su avalyne, iš dalies dėl naujų produktų, tokių kaip 150 USD Cloudrunner 2 ir 160 USD Debesiskuris tai yra rinkodara su dainininke ir aktore Zendaya, nauja prekės ženklo ambasadore.

Bendrovė tikisi, kad Zendaya ir FKA šakelėskitas ambasadorius, padės sukurti jaunesnių klientų pasitikėjimą. Ji taip pat nori pasinaudoti Paryžiaus olimpinėmis žaidynėmis, kuriose šeši jos remiami sportininkai išsinešė medalius, įskaitant teniso žvaigždės bronzą. Iga Świątek ir Bostono bei Niujorko maratono čempionas Helen Obiri.

„Pastebėjome reikšmingą prekės ženklo žinomumo padidėjimą“, – interviu sakė vienas iš generalinių direktorių Martin Hoffmann, be kita ko, cituodamas rekordinį srautą į bendrovės svetainę. „Tai tikrai turi būti naudinga On’ui ilgalaikėje perspektyvoje ir padėti pagrindą mūsų tikslams pasiekti.

Rekomenduojamas informacinis biuletenis: „CEO Daily“ pateikia pagrindinį kontekstą, kurį naujienų lyderiai turi žinoti iš viso verslo pasaulio. Kiekvieną darbo dienos rytą daugiau nei 125 000 skaitytojų pasitiki CEO Daily, kad gautų įžvalgų apie C-suite ir iš vidaus. Prenumeruokite dabar.





Source link

By admin