Malin Leschly, „Logitech“ vyriausioji dizaino pareigūnė, uždirbo aparatūros įmonėje dirbdama reikliam klientų būriui: tiesioginių transliacijų transliuotojams. „Srautinio transliuotojai nori gerai atrodyti, gerai skambėti ir nori kontroliuoti tai, ką daro“, – sako ji.
Dabar, praėjus kiek daugiau nei pusei metų, kaip „Logitech“ CDO, Lechsley tiria, kaip įmonė gali panaudoti dirbtinį intelektą, kad palengvintų turinio kūrėjų gyvenimą. Rugsėjo mėn. „Logitech“ per savo „Streamlabs“ dukterinę įmonę išleido „AI Game Highlighter“, kuris automatiškai paverčia tiesiogines transliacijas „Twitch“ į trumpesnius klipus, kuriuos galima bendrinti tokiose platformose kaip „YouTube“, „X“ ir „Instagram“.
„Tai galimybė pamatyti, ar AI gali būti naudinga“, – sako ji. Pavyzdžiui, transliuotojai mano, kad jų turinio redagavimas yra „blogesnis nei mokyklos darbas“.
Vingiuotas kelias
Leschly pradėjo eiti „Logitech“ vyriausiojo projektavimo pareigūno pareigas balandį, pakeisdamas Alastairą Curtisą, kuris įmonėje praleido dešimtmetį. Techninės įrangos įmonė jau seniai didžiuojasi savo dizainu, o buvęs generalinis direktorius Brackenas Darrellas atvirai kalbėjo apie projektavimo procesą įmonės centre.
Dizainerė pasuko „vingiuotu keliu“ į techninės įrangos įmonę, sako ji. Leschly užaugo Švedijoje, kur „beveik bet kokia jūsų patirtis yra sukurta“. Devintojo dešimtmečio pabaigoje ji atvyko į JAV lankyti verslo mokyklą. „Kalifornija man įsuko dantis“, – aiškina ji.
Leschly šoktelėjo aplink startuolius ir dizaino agentūras, įskaitant darbą dizaino studijoje Non Object, kuri dirbo su UE MEGABOOM – „Bluetooth“ garsiakalbiu, kurio dizainas dabar „plačiai kopijuojamas beveik bet kuriame „Bluetooth“ garsiakalbyje rinkoje. Leschly prisijungė prie „Logitech“, kai techninės įrangos gamintojas įsigijo „Non Object“ 2018 m. „Nebuvo didelis šuolis iš mažesnių įmonių ar nedidelės studijos pereiti prie „Logitech“, – prisimena ji.
„Logitech“ dabar atsisako dirbtinio intelekto tendencijos, integruodama naują technologiją į daugelį savo produktų ir paslaugų. Anksčiau šiais metais „Logitech“ modifikavo savo kompiuterių peles, pridėdama specialų mygtuką „AI Prompt Builder“, kuris automatiškai paleidžia generatyviąją AI programą „ChatGPT“ su iš anksto nustatytais raginimais.
AI yra prieštaringai vertinama technologija dizaino erdvėje, nes kritikai teigia, kad ji perkelia senas idėjas, sustiprina esamą šališkumą ir, svarbiausia, išstumia žmones iš darbo.
Tačiau Leschly mano, kad dirbtinis intelektas yra naujausias daugelio dizainerių įrankių, tokių kaip „Adobe Photoshop“ ir „Epic Games Unreal Engine“, serijoje. Vis dėlto ji sutinka, kad pernelyg didelis AI naudojimas turi pavojų.
Dizainas yra „amatas ir kūrybiškumas“, – sako ji. „Jei dirbtinis intelektas yra susijęs su vis tuo pačiu dalyku kartojimu, tame nėra kūrybiškumo. Nėra teigiamų, prasmingų netikėtumų.
„Mes negalime naudoti AI tokiu būdu“, – sako ji.
„Galimybių apribojimai“
2023 m. „Logitech“ įsipareigojo ant kiekvieno gaminio pakuotės nurodyti bendrą anglies dvideginio išmetimą, susidarantį per jo eksploatavimo laiką. Tai aparatinės įrangos įmonės, žinomos dėl savo išorinių įrenginių, esančių biuruose visame pasaulyje, dalis.
Tvarumas atitinka Leschley dizaino filosofiją, kuria siekiama „suvaržymus paversti galimybėmis“. Pavyzdžiui, praėjusiais metais išleisto „Logitech“ iššokančiojo stalo „Casa“ jutiklinėje kilimėlyje naudojama apie 80 % perdirbto plastiko, o klaviatūroje – 60 %. Abu belaidžiai periferiniai įrenginiai supakuoti su nešiojamojo kompiuterio stovu; „Logitech“ siūlo kombinuotus produktus kaip paprastą būdą vartotojams dirbti nuo bet kokio namų paviršiaus.
„Šio gaminio anglies pėdsaką sumažinome daugiau nei trečdaliu“, – sako ji.
„Logitech“ sutikimu
„Casa“ stalas taip pat išsiskiria tuo, kad bent iš dalies yra sukurtas atsižvelgiant į „Logitech“ klientų poreikius, ypač Azijoje. „Daugelis žmonių neturi nei vietos, nei noro turėti rašomąjį stalą. ji sako. „Tai buvo labai tiesa tarp moterų. Jie norėjo judėti savo namuose.
Tai ne vienintelis „Logitech“ Azijos vartotojų pastebėjimas. Leschly pažymi, kad jaunesni azijiečiai dabar „sulieja“ darbą ir žaidimą. Naujausias dalykas, kurį pastebi jos komanda? Jaunesni darbuotojai atsineša žaidimų klaviatūras į biurą, o ne pasikliauja standartiniu sausainių modeliu.
Šiems vartotojams patogi klaviatūra yra „kaip rasti mėgstamą megztinį“, sako Leschly. „Jiems patinka spausdinimo patirtis!
„Fortune’s Brainstorm Design“ konferencija grįš gruodžio 5 d. MGM Cotai Makao. Grupės nariai ir dalyviai diskutuos ir aptars „Experiments in Experiment“ – dizainus, kurie panaikina ribą tarp fizinio ir skaitmeninio pasaulio, kad sužavėtų vartotojus ir skatintų ilgalaikius ryšius. Registruotis čia!