7500 USD mokesčių kreditas naujoms elektrinėms transporto priemonėms ir 4000 USD kreditai už naudotus EVS oficialiai pasibaigs baigtis 2025 m. Rugsėjo 30 dpo to, kai buvo pritrauktas Donaldo Trumpo „Big Beautiful Bill“. Šie teisės aktai, pasirašyti įstatymais praėjusią savaitę, žymi lemiamą Bideno eros politikos, kuri padėjo skatinti EV pardavimus visoje JAV, pakeitimą.

Federalinė kredito programa padėjo panaikinti kainų skirtumą tarp EV ir dujomis varomų transporto priemonių. Pramonės analitikai sako, kad šių subsidijų pabaiga galėtų sulėtinti EV įvaikinimąypač tarp vidutinių pajamų pirkėjų, tuo metu, kai rinka jau kovoja su aukštomis palūkanų noromis ir ribota mokesčių infrastruktūra.

„Trump“ etiketė EV kredituoja „prabangų dovaną“

Reklamuodamas įstatymo projektą, Trumpas tiesiogiai siekė EV skatinimo programos, vadindamas ją „prabangiąja dalimi“ turtingiems pirkėjams. Jis dažnai cituodavo „Tesla“ ir „Rivian“ kaip įmonių pavyzdžius, kai jis naudojasi tuo, kas, jo manymu, yra mokesčių mokėtojų finansuojama įmonių gerovė.

„Amerikos šeimos neturėtų subsidijuoti šešių skaičių„ Teslas “,-sakė Trumpas Mičigano rotušėje. „Šis įstatymo projektas baigia tą nesąmonę“.

Šis žingsnis suderinamas su platesnėmis respublikonų pranešimais apie energetinę nepriklausomybę, vyriausybės išlaidų mažinimą ir paramą iškastinio kuro darbo vietoms. Pašalindama EV kreditus, D.Trumpo administracija signalizuoja apie aiškų pasukimą nuo federalinės paramos švariai energijai.

EV kainos per naktį šokinėti 15–20%

Federalinio kredito pašalinimas žymiai padidins EV kainas. Transporto priemonės, kurių kaina yra 40 000–60 000 USD, šiuo metu gali gauti 7500 USD paskatą – bus iš tikrųjų tampa tūkstančiais dolerių brangesni Daugeliui pirkėjų, pradedančių nuo spalio 1 d.

Remiantis naujausia „Kelley Blue Book“ ataskaita, Vidutinė EV operacijos kaina JAV buvo 55 252 USD 2024 m. Pradžioje. Be federalinės pagalbos daugelis pirkėjų stengsis pateisinti perėjimą nuo benzino transporto priemonių, ypač todėl, kad infliacija ir palūkanų normos išlieka padidėjusi.

Kai kurie prekiautojai ir automobilių gamintojai jau koreguoja kainų nustatymo strategijas prieš nustatytą terminą, o kiti laikosi laikino paklausos sumažėjimo.

Pradedančios įmonės sunkiausiai pasiekia politikos poslinkį

Nors pagrindiniai automobilių gamintojai, tokie kaip „GM“ ir „Ford“, turi įvairius pajamų srautus, į „EV“ orientuotus startuolius susiduria su griežtesniu keliu. „Slate Auto“, startuolis, kurį palaiko Jeffas Bezosas, neseniai pašalino pažadą dėl 20 000 USD elektrinio pikapo iš jos svetainės.

Iš pradžių bendrovė tikėjosi federalinėmis paskatomis padėti pasiekti tikslinę kainą. „Slate“ produktų vadovas, kalbėdamas anonimiškai, pripažino, kad įmonė „negali pasiūlyti tos kainos be kredito“ ir nenori „klaidinti klientų“.

Pramonės atstovai sako, kad šis poslinkis gali užgniaužti naujesnių prekės ženklų augimą ir sukelti dvejonių investuotojus, ypač esant dabartinei didelio palūkanos aplinkai.

Šie EV vis dar gali gauti 7500 USD kreditą

Šiuo metu šie 20 modelių vis dar gali gauti 7500 USD kreditąjei įsigytas ir pristatytas prieš rugsėjo 30 d ir Tik tuo atveju, jei tiek transporto priemonė, tiek pirkėjas atitinka tinkamumo taisykles:

  • Tesla: 3 modelis, Y modelis, X modelis, „CyberTruck“

  • „Ford“: „F-150 Lightning“

  • „Chevrolet“: „Equinox EV“, „Blazer EV“, „Silverado EV“

  • Hyundai: „Ioniq 5“, „Ioniq 9“ (tik 2026 m. Modelis)

  • Kia: EV6, EV9

  • Cadillac: Lyriq, optiq, Vistiq

  • Chrysleris: „Pacifica“ papildinio hibridas

  • GMC: Sierra EV

  • Honda: Prologas

  • Jeep: Wagoneer s

  • Pradžios knyga: Elektrifikuotas GV70

  • Acura: ZDX

Norėdami gauti kvalifikaciją, transporto priemonės turi būti surinktos Šiaurės Amerikoje ir atitikti kainų viršutines ribas: 55 000 USD už automobilius ir 80 000 USD už sunkvežimius/visureigius. Taikomos pajamų ribos: 150 000 USD asmenims, 225 000 USD už namų ūkio vadovus ir 300 000 USD už jungtines paraiškas.

Naudotas EV kreditas taip pat pašalinamas

4000 USD federalinis mokesčių kreditas naudotoms elektrinėms transporto priemonėms taip pat baigiasi tuo pačiu įstatymu. Šioje mažiau žinoma nuostata buvo skirta mažų ar vidutinių pajamų šeimosleidžia jiems įsigyti naudotą EV tiek mažai, tiek Nuo 13 000 iki 18 000 USDpo paskatų.

2023 m Buvo parduota 350 000 naudotų EV JAV, pasak Edmundo. Kai šis kreditas nebėra, daugelis biudžeto sąmoningų pirkėjų gali būti visiškai įkainoti iš EV rinkos-nukreipti juos atgal link benzino automobilių ir pakenkti išmetamųjų teršalų tikslams.

Parduotuvės pradeda galutinį pardavimo postūmį

Visoje šalyje, Automobilių prekybos atstovai renkasi agresyvias akcijas Išvalyti atsargas iki rugsėjo mėnesio termino. EV-Heavy valstijose, tokiose kaip Kalifornija, Niujorkas ir Koloradas, prekiautojai reklamuoja specialius vasaros taupymo renginius.

„Mes sakome žmonėms: tai yra paskutinė jūsų galimybė gauti visą federalinį kreditą“, – sakė Markas Singletonas, GM iš „Chevrolet“ atstovybės Austine. „Eismas yra padidėjęs, ir mes pridėjome daugiau EV atsargų, kad patenkintume paklausą“.

Kai kurie taip pat siūlo konkrečių prekiautojų nuolaidų ar nuolaidų finansavimą kaip tiltą tarp dabartinės politikos ir po kreditų rinkos kraštovaizdžio.

Liko lų spraga išlieka – kol kas

Viena iš likusių variantų yra komercinė nuomos mokestis. Pagal atskirą federalinę politiką, Automobiliai vis dar gali reikalauti tam tikrų mokesčių kreditų, kai transporto priemonės yra išnuomotostada perduokite tas santaupas vartotojams.

Dėl to daugelis prekės ženklų, ypač „Hyundai“, „Kia“ ir „Tesla“, jau yra Pasinaudodami savo EV reklama į nuomos pasiūlymus o ne pirkti. Tačiau ekspertai perspėja, kad šis sprendimas yra siauras ir gali būti naudingas plačiam vartotojams, kurie nori turėti tiesioginį turėjimą.

Kai kurios valstijos vis dar siūlo nuolaidas, bet ne visiems

Kol federalinis atšaukimas sklinda, Keletas valstijų vis dar siūlo EV paskatas Tai galėtų sušvelninti smūgį. Kalifornijos švarios transporto priemonės nuolaidų projektas siūlo 7500 USD papildomų santaupųir Kolorado EV mokesčių kreditas numato 5000 USDpriklausomai nuo modelio.

Tačiau daugelis šių valstybinių programų yra ribojamos pajamosreikalauti ilgų paraiškų teikimo procesų ir jiems taikomi metiniai finansavimo apribojimai. Pirkėjams, kurie tikisi jais pasikliauti, patariama atidžiai patikrinti tinkamumą.

Trumpas nukreipia EV mokesčių lengvatas, kad sumažintų Bideno klimato darbotvarkę

Trumpo panaikinimas 7500 USD EV mokesčių kreditas yra daugiau nei biudžeto sprendimas – tai tiesioginis išpuolis prieš vieną iš prezidento Bideno parašų klimato politikos.

Remiantis „kasdienių amerikiečių“ laimėjimu, panaikinimas yra pagrindinis platesnės D.Trumpo kampanijos, skirtos išardyti švarios energijos paskatas, įvestas Bideno kadencijos metu, bruožas. Neseniai vykusiuose mitinguose Trumpas tyčiojosi iš elektrinių transporto priemonių kaip elito prabangos, sakydamas, kad amerikiečiai „nenori, kad jiems būtų pasakyta, ką vairuoti“.

Už retorikos yra strateginis posūkis: Energizuokite darbininkų klasės rinkėjus, išdėstydami EV subsidijas kaip dalomuosius turtingus pakrančių pirkėjus ir automobilių gamintojus, tokius kaip „Tesla“. Respublikonų įstatymų leidėjai, įskaitant rūmų daugumos lyderį Steve’ą Scalise, pakartojo sentimentus.

„Šie kreditai niekada nebuvo susiję su sąžiningumu – jie siekė priversti ekologišką darbotvarkę, kuri nėra pasirengusi geriausiu laiku“. Scalise sakė spaudos konferencijoje po balsavimo.

Demokratai panaikino dovaną iškastinio kuro pramonei. Pramonės analitikai perspėja, kad jis gali sulėtinti vidaus EV gamybą ir sumažinti JAV konkurencingumą prieš Kiniją, kuri ir toliau labai subsidijuoja savo elektromobilių sektorių.

Naujausi Kongreso biudžeto tarnybos sąmatos rodo, kad panaikinimas sutaupys maždaug 28 milijardai dolerių per ateinantį dešimtmetįbet už apytiksliai prarastą kainą 1,2 mln. EV pardavimų ir 45 000 ekologiškų gamybos darbo vietų Iki 2030 m.

Važiavimas elektra kainuos daugiau po rugsėjo 30 d






















EV kainos palyginimas pagal valstybę: su EV mokesčių kreditais ir be EV
Būsena AVG EV Kaina Federalinis kreditas Valstybės nuolaida Pardavimo mokestis Galutinė kaina su kreditais Kaina po rugsėjo 30 d
Kalifornija 59 200 USD 7500 USD 7500 USD 7,25% AVG 44 200 USD 59 200 USD
Koloradas 55 500 USD 7500 USD 5000 USD 4,6% 43 000 USD 55 500 USD
Naujasis Džersis 55 500 USD 7500 USD 4000 USD 0% EV 44 000 USD 55 500 USD
Oregonas 55 500 USD 7500 USD 2500 USD 0% 45 500 USD 55 500 USD
Masačusetsas 55 500 USD 7500 USD 3 500 USD 6,25% 44 500 USD 55 500 USD
Ilinojus 55 500 USD 7500 USD 4000 USD 6,25% AVG 44 000 USD 55 500 USD
Niujorkas 55 500 USD 7500 USD 2 000 USD 4–8,875% 46 000 USD 55 500 USD
Merilandas 55 500 USD 7500 USD 3000 USD 6% 45 000 USD 55 500 USD
Konektikutas 55 500 USD 7500 USD 2 250 USD 6,35% 45 750 USD 55 500 USD
Teksasas 55 500 USD 7500 USD N/A. 6,25% 48 000 USD 55 500 USD
Florida 55 500 USD 7500 USD N/A. 6% AVG 48 000 USD 55 500 USD
Arizonoje 55 500 USD 7500 USD N/A. 5,6% 48 000 USD 55 500 USD
Vašingtonas 55 500 USD 7500 USD 1 500 USD – 9000 USD 0% 39 000–46 500 USD 55 500 USD
Nevada 55 500 USD 7500 USD 2500 USD 6,85% 45 500 USD 55 500 USD
Gruzija 55 500 USD 7500 USD N/A. 7% 48 000 USD 55 500 USD
Pensilvanija 55 500 USD 7500 USD 2 000 USD 6% 46 000 USD 55 500 USD
Mičiganas 55 500 USD 7500 USD N/A. 6% 48 000 USD 55 500 USD

  • Valstybės nuolaida nurodo valstybių vyriausybių teikiamas paskatas.
  • Federalinis kreditas yra mokesčių kreditas pagal federalinę programą.
  • Pardavimo mokestis Skiriasi pagal valstybę ir gali paveikti galutines transporto priemonių sąnaudas.
  • Galutinė kaina su kreditais yra vidutinė transporto priemonės kaina, pritaikius visus turimus kreditus.
  • Kaina po rugsėjo 30 d Nurodo numatomą transporto priemonės kainą, kai federalinių kreditų galiojimo laikas pasibaigia arba sumažina.

Likus vos keliems mėnesiams iki kreditų galiojimo pabaigos, vartotojai susiduria su susiaurinančiu galimybių langu. Automobilių gamintojai patiria spaudimą Koreguokite kainą, pradėkite naujas paskatasarba mastelio EV gamybos tikslai.

Jei svarstote apie elektromobilį, Dabar gali būti paskutinė jūsų galimybė pasinaudoti visu federalinių paskatų rinkiniu. Po rugsėjo 30 d., Elektros energijos kaina Amerikoje kils – galbūt visam laikui.

Taip pat skaitykite: Trumpo „didelis, gražus sąskaitas“ grasina nutraukti EV mokesčių kreditą, darant įtaką elektromobilių įperkamumui

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -